Вісник №114

Зміст

  1. Білоусова Н. М.[Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії] 3-6

    Стаття окремо (.PDF) (457.6 KiB)

  2. Бондарчук О. І. [Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах] 7-11

    Стаття окремо (.PDF) (397.1 KiB)

  3. Буковська О. О. [Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами] 12-16

    Стаття окремо (.PDF) (382.3 KiB)

  4. Вдовиченко А. В. [Особливості копінг – поведінки особистості у життєвих та професійних ситуаціях] 17-20

    Стаття окремо (.PDF) (363.2 KiB)

  5. Веселова Н. П. [Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї] 21-24

    Стаття окремо (.PDF) (354.4 KiB)

  6. Волеваха І. Б., Волеваха С. В. [Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації] 25-29

    Стаття окремо (.PDF) (375.4 KiB)

  7. Ворожбит С. А. [Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри] 30-35

    Стаття окремо (.PDF) (390.7 KiB)

  8. Гавриленко В. Ю. [Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії] 36-41

    Стаття окремо (.PDF) (444.8 KiB)

  9. Гірченко О. Л. [Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології] 42-45

    Стаття окремо (.PDF) (373.7 KiB)

  10. Губко А. А. [Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен] 46-50

    Стаття окремо (.PDF) (451.8 KiB)

  11. Гупаловська В., Гапон І. [Здатність до інтимності як особистісна властивість] 51-56

    Стаття окремо (.PDF) (400.4 KiB)

  12. Данильченко Т. В. [Феномен гендерної ідентичності в психології] 57-63

    Стаття окремо (.PDF) (396.1 KiB)

  13. Дерев’янко С. П. [Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями] 64-68

    Стаття окремо (.PDF) (417.0 KiB)

  14. Дроздов О. Ю. [Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців] 69-75

    Стаття окремо (.PDF) (427.5 KiB)

  15. Дроздова М. А. [Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів] 76-79

    Стаття окремо (.PDF) (418.8 KiB)

  16. Духневич В. М. [Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування] 80-84

    Стаття окремо (.PDF) (375.4 KiB)

  17. Жорнова О. І. [Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження] 85-88

    Стаття окремо (.PDF) (362.4 KiB)

  18. Жорнова О. І. [Соціальна і політична психологія – для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів] 89-93

    Стаття окремо (.PDF) (380.4 KiB)

  19. Корж Т. І. [Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності] 94-97

    Стаття окремо (.PDF) (376.7 KiB)

  20. Коротков П. В. [Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб] 98-102

    Стаття окремо (.PDF) (371.2 KiB)

  21. Кравчук О. В. [Соціальні уявлення як психологічний феномен] 103-106

    Стаття окремо (.PDF) (359.5 KiB)

  22. Куліш А. О. [Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу] 107-112

    Стаття окремо (.PDF) (466.4 KiB)

  23. Лісневська А. О. [Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні] 113-119

    Стаття окремо (.PDF) (451.3 KiB)

  24. Лашук В. Г. [Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності] 120-123

    Стаття окремо (.PDF) (359.1 KiB)

  25. Лимар Р. С. [Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень] 124-127

    Стаття окремо (.PDF) (360.0 KiB)

  26. Ляховець Л. О. [Соціальний інтелект: поняття, функції, структура] 128-133

    Стаття окремо (.PDF) (422.6 KiB)

  27. Махній М. М. [Поняття людської долі в контексті життєвого світу особистості] 134-139

    Стаття окремо (.PDF) (386.0 KiB)

  28. Мунасипова-Мотяш І. А. [Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості] 140-144

    Стаття окремо (.PDF) (403.7 KiB)

  29. Отич Д. Д. [Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів] 145-150

    Стаття окремо (.PDF) (517.4 KiB)

  30. Панок В. Г. [До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології] 151-155

    Стаття окремо (.PDF) (403.2 KiB)

  31. Панченко Т. С. [Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається] 156-160

    Стаття окремо (.PDF) (369.4 KiB)

  32. Позняк Т. М. [Розвиток креативних здібностей особистості] 161-166

    Стаття окремо (.PDF) (381.9 KiB)

  33. Примак Ю. В. [Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї] 167-171

    Стаття окремо (.PDF) (476.4 KiB)

  34. Прядко Н. О. [Особливості оцінки студентами особистості викладача] 172-175

    Стаття окремо (.PDF) (437.4 KiB)

  35. Сіверс З. Ф. [Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування] 176-179

    Стаття окремо (.PDF) (362.0 KiB)

  36. Скок А. Г. [Особливості комунікативної толерантності студентів] 180-184

    Стаття окремо (.PDF) (404.7 KiB)

  37. Солдатова С. В. [Возможность. Соответствие личностного и ситуативного] 185-189

    Стаття окремо (.PDF) (364.5 KiB)

  38. Фролов П. Д. [Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень] 190-194

    Стаття окремо (.PDF) (381.0 KiB)

  39. Халепа К. Ф. [Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми] 195-198

    Стаття окремо (.PDF) (371.2 KiB)

  40. Чепурна Г. Л. [Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді] 199-203

    Стаття окремо (.PDF) (419.9 KiB)

  41. Чистенко І. Г. [Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників] 204-207

    Стаття окремо (.PDF) (403.3 KiB)

  42. Шмаргун В. М. [Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості] 208-212

    Стаття окремо (.PDF) (363.8 KiB)

  43. Шушунова О. І. [Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів] 213-217

    Стаття окремо (.PDF) (381.5 KiB)

  44. Ющенко І. М. [Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін] 218-221

    Стаття окремо (.PDF) (359.4 KiB)


Save pagePDF pageEmail pagePrint page

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

пять × 4 =