Вісник № 132

Зміст 

  1. Віднічук М. А., Новоселецький М. Ю., Тищук В. І. [Друга вища освіта в системі післядипломної освіти]{The second higher education in the system of post-graduate education} 3-6

    Стаття окремо (.PDF) (474.0 KiB)

  2. Терентьєва Н. О. [Тенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікації]{Trends in university education: the issue of classification} 7-10

    Стаття окремо (.PDF) (383.3 KiB)

  3. Мокрогуз О. П. [Медіаосвіта в системі післядипломної педагогічної освіти як відповідь на виклики часу] {Media education in the system of postgraduate education as a response to challenges} 11-14

    Стаття окремо (.PDF) (461.7 KiB)

  4. Мірошниченко О. А., Царюк С. В. [Правове регулювання системи державного управління післядипломної освіти в Україні: нові проекти та старі проблеми]{Legal regulation of the state management system of the postgraduate education in Ukraine: new projects and old problems} 15-17

    Стаття окремо (.PDF) (360.8 KiB)

  5. Проніков О. К. [Навчальні заклади Чернігова другої половини хіх століття як осередок духовності та культури]{Educational institutions of Сhernihiv at the 2nd half of the 19th century as center of spirituality and culture} 18-22

    Стаття окремо (.PDF) (553.1 KiB)

  6. Гаркуша С. В. [Проблема здоров’язбереження в історії вітчизняної педагогічної науки]{Problem of health maintaining technologies in the history of ukrainian pedagogical science} 23-28

    Стаття окремо (.PDF) (456.3 KiB)

  7. Лавріненко Л. І. [Мотиви національно-патріотичного виховання в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського] {The motives of the national-patriotic education in the pedagogical heritage of K. D. Ushinsky} 29-31

    Стаття окремо (.PDF) (362.0 KiB)

  8. Лисенко І. В. [Підготовка вчителів у педагогічних закладах Чернігівщини (кінець ХІХ – початок ХХ століття)] {The рreparation of teachers at the pedagogical іinstitutions in Сhernihiv region (at the end of the 19 th – the beginning of the 20 th century)} 32-35

    Стаття окремо (.PDF) (361.9 KiB)

  9. Сазонова О. В. [Поняття «національні цінності» як педагогічна проблема] {The concept of «national values» as a pedagogical problem} 35-37

    Стаття окремо (.PDF) (440.3 KiB)

  10. Гузенков С. Г., Сирцова О. М. [Інноваційний складник у діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти] {The innovative component of the regional institutes of the post-graduate ducation’ experience} 38-42

    Стаття окремо (.PDF) (586.1 KiB)

  11. Карапузова Н. Д., Гібалова Н. В. [Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування логічного складника предметної математичної компетентності молодших школярів] {Future teachers of primary school training to develop logical component of the subject mathematical competence among junior schoolchildren} 43-46

    Стаття окремо (.PDF) (366.1 KiB)

  12. Коваль В. М. [Фактори впливу на підвищення мотивації до постійного професійного зростання вчителя англійської мови] {Factors affecting increasing motivation for continuous professional development of teachers of english } 47-49

    Стаття окремо (.PDF) (360.2 KiB)

  13. Бойко М. І. [Діяльність британської ради щодо підвищення професійної компетенції вчителів англійської мови в межах післядипломної педагогічної освіти] {British council activities concerning the improvement of professional competence of english teachers within postgraduate pedagogical education} 50-52

    Стаття окремо (.PDF) (421.9 KiB)

  14. Сергієнко А. А. [Реалізація обласних науково-методичних проектів у системі післядипломної педагогічної освіти] {Realization of the regional scientific methodical projects in the system of postgraduate pedagogical education} 53-56

    Стаття окремо (.PDF) (366.8 KiB)

  15. Завалевський Ю. І., Гальонка О. А. [Роль Чернігівських педагогічних зустрічей у післядипломній освіті словесників] {Chernihiv educational meetings } 57-59

    Стаття окремо (.PDF) (362.2 KiB)

  16. Матюшкіна Т. П. [Із досвіду роботи кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання із науково-методичного забезпечення предмета «зарубіжна література» (1995-2015)] {Innovative activity of the departments in the post-graduate education} 60-64

    Стаття окремо (.PDF) (379.9 KiB)

  17. Баран Г. В. [«О Боже, без меж милосердя твоє!». Теоретичні засади вивчення мови віршованої молитви Олександра Олеся] {«O God, your mercy without limits!». Language poetic prayers Alexander Оles} 65-6

    Стаття окремо (.PDF) (451.7 KiB)

  18. Дорошенко Т. В. [Інтеграційні процеси в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ загальної музичної освіти учнів] {Integrative processes in the system of future primary school teachers training for providing learners with general music education bases} 70-75

    Стаття окремо (.PDF) (381.8 KiB)

  19. Молочко С. Р. [Культурологічний підхід до вивчення поезії М. Т. Рильського в старших класах] {Culturological approach to teaching M. T. Rylsky poetry in high school senior classes} 76-79

    Стаття окремо (.PDF) (372.5 KiB)

  20. Лютко О. М. [Модель «навчання через досвід» як ефективна та перспективна форма навчання дорослих] {The model of «learning through experience» as effective and promising form of adult education} 80-83

    Стаття окремо (.PDF) (463.3 KiB)

  21. Кудін С. Ф. [Перевірка ефективності моделі формування культури саморегуляції майбутніх учителів фізичного виховання у процесі вивчення валеологічних дисциплін] {Verification of the model of self-direction culture forming to physical teachers’ trainees through valeology studies} 84-87

    Стаття окремо (.PDF) (608.8 KiB)

  22. Мартинова Н. П. [Динаміка функціональних показників організму студенток ВНЗ під впливом експериментальної методики розвитку рухових якостей на заняттях з аеробіки]{High school students’ functional organism indicators dynamics under the influence of experimental technique of motive qualities development during aerobics classes} 88-92

    Стаття окремо (.PDF) (517.2 KiB)

  23. Іваненко Л. І. [Новаційні підходи до виховання милосердя як один з компонентів підвищення професійної компетенції вчителів у системі педагогічної освіти] {New approaches in training for compassion as a component of professional excellence of teachers competence in the system of pedagogical education} 93-97

    Стаття окремо (.PDF) (385.3 KiB)

  24. Грамбовська Л. В. [Підвищення рівня професійної компетентності вчителів математики шляхом використання електронного навчального посібника]{Raising professional competence of teachers of mathematics through the use of electronic manuals} 98-101

    Стаття окремо (.PDF) (363.7 KiB)

  25. Євтушенко Н. В. [Критерії та рівні сформованості загальнокультурної компетентності вчителя математики] {Criteria and levels of developing of general cultural competence of a teachers of mathematics} 102-105

    Стаття окремо (.PDF) (426.7 KiB)

  26. Оніщенко О. В. [Тренінг як інноваційна методика навчання в системі післядипломної педагогічної освіти] {Training in educational innovation technology in the development of postgraduate education} 106-109

    Стаття окремо (.PDF) (366.1 KiB)

  27. Оранюк Б. Ю. [Особливості розвитку підліткової агресії в мережевому спілкуванні] {The peculiarities of the development of teenage aggression in computer-mediated communication} 110-113

    Стаття окремо (.PDF) (370.7 KiB)

  28. Покришень Д. А., Корнієць О. М. [Відкриті онлайн курси як інноваційна форма навчання] {Open online courses as innovative form training} 114-116

    Стаття окремо (.PDF) (360.2 KiB)

  29. Ракута В. М. [Інститут післядипломної педагогічної освіти як центр інноваційного розвитку та міжнародного співробітництва] {The institute of postgraduate pedagogical education as the centre of innovative development and international cooperation} 116-120

    Стаття окремо (.PDF) (365.8 KiB)

  30. Приходько В. М. [Андрагогічні аспекти психологічної підготовки науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти] {Andragogical aspects especially of psychological training of the teaching staff of institutions of postgraduate education} 121-125

    Стаття окремо (.PDF) (549.5 KiB)

  31. Чепурна Г. Л. [Особливості прояву перфекціонізму вчителя] {The peculiarities of perfectionism structure among teachers} 126-129

    Стаття окремо (.PDF) (465.5 KiB)

  32. Анищенко О. О. [Медіабезпека українського педагога в умовах інформаційного суспільства] {Mediasafety of ukrainian teacher in information sosiety} 130-133

    Стаття окремо (.PDF) (369.8 KiB)

  33. Журов В. В., Бієнко Н. А. [До питання особистісно діяльнісної моделі сучасного педагога] {On the issue of personality-active model of a modern teacher} 134-139

    Стаття окремо (.PDF) (488.0 KiB)

  34. Іванишина В. П. [Психологічні передумови використання проектної методики для формування іншомовної компетенції в говорінні в середній загальноосвітній школі] {Psychological preconditions of using project methods for forming foreign competence in speaking in the secondary comprehensive school} 140-144

    Стаття окремо (.PDF) (440.4 KiB)

  35. Бурковська З. Є. [Мовна та культурна складові іншомовної комунікативної компетентності особистості] {Language and cultural components of foreign language communicative competence of the individual} 145-149

    Стаття окремо (.PDF) (450.3 KiB)

  36. Левицька-Сосімович І.О. [Формування культури спілкування майбутніх учителів технологій] {Communication culture`s formation of future technologies teachers} 150-153

    Стаття окремо (.PDF) (429.5 KiB)

  37. Янкова Н.І. [Літні практики як складова підготовки гуманітаріїв нового покоління] {Summer practice as a part of training of a new generation of humanitarians} 154-157

    Стаття окремо (.PDF) (446.4 KiB)

  38. Юда Л.А. [Проблеми впровадження гендерних підходів у систему післядипломної педагогічної освіти] {Problems of implementation of gender approaches in post-graduate pedagogical education} 158-161

    Стаття окремо (.PDF) (436.1 KiB)


Save pagePDF pageEmail pagePrint page

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

одиннадцать + один =