Вісник №128

Зміст

  1. Акименко І. М. [Соціальна природа наукових знань]{Social nature of scientific knowledge}3-5

    3 (449.5 KiB)

  2. Акимова Л. Н. [Архетип матери во внутреннем пространстве мужчины]{Archetype of mother in man’s inner space}6-9

    4 (490.5 KiB)

  3. Білоусова Н. М. [Активізація пізнавальної активності студентів ВНЗ на основі коучінг-технології]{Аctivation of cognitive activity of higher educational institutions on the basis of coaching-technology}10-14

    5 (470.7 KiB)

  4. Бєрющева І. Л. [Особистісні детермінанти комунікативної залежності жінок-домогосподарок]{Personal determinants of communicative addiction of housewives} 15-19

    6 (469.8 KiB)

  5. Большакова А. М. [Особистісні ресурси подолання складних життєвих ситуацій та психологічне майбутнє у юнацькому віці]{The personal resources of difficult life situations overcoming and the psychological future in the youth age}20-23

    7 (503.6 KiB)

  6. Борець Ю. В. [Концептуальна модель громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічного профілю]{A conceptual model of civic competence of future socionomy type specialists}1 24-28

    8 (509.7 KiB)

  7. Буковська О. О. [Психологічна допомога сім’ям військовослужбовців, які повертаються із зони бойових дій]{Psychological help of servicemen’s families who return from the zone of hostilities}29-32

    9 (469.2 KiB)

  8. Великодна М. С. [Мати і сексуальність: психоаналіз української народної казки про Івасика-телесика]{Mother and sexuality: psychoanalysis of the ukrainian folk tale «ivasyk-telesyk»}1 33-36

    10 (639.0 KiB)

  9. Власова-Чмерук О. М., Латенко О. М. [Особливості інноваційних якостей особистості програмістів]{Pecularities of innovative features of programmers personality}37-40

    11 (511.8 KiB)

  10. Волеваха І. Б., Волеваха Д. С. [Відмінності екологічного світогляду української та американської молоді]{Differences of environmental worldview of ukrainian and american youth}41-45

    12 (503.4 KiB)

  11. Volevakha S.V. [External environment factors of psychological empowerment in grassroots community organizations]{Зовнішньосередовищні чинники психологічного емпауерменту в громадських організаціях}46-52

    13 (596.4 KiB)

  12. Волченко Л. П., Гарькавець С. О. [Проблема соціальних уявлень старших школярів та деякі результати їхнього емпіричного вивчення]{The problem of social images among high school pupils and some results of their empirical study}53-56

    14 (549.6 KiB)

  13. Габа І. М. [Соціально-психологічні особливості проектування освітнього середовища ВНЗ у контексті розвивального потенціалу]{Social and psychological features of higher educational environment designing in the context of developin potenial}57-61

    15 (471.9 KiB)

  14. Гапоненко Д. І., Голець В. В. [Порівняльний аналіз вибору спеціальності абітурієнтами в ході вступних кампаній 2014 – 2015 рр]{Comparative analisis of choice of speciality by university entrants during introductory campaigns in 2014-2015}62-66

    16 (508.3 KiB)

  15. Гріньова О. М. [Методологічний аналіз метапроектування особистості у юнацькому віці]{Methodological analysis of meta-design of personality in youth age}67-71

    17 (470.1 KiB)

  16. Григор’єва М. С. [Прояви нестабільності емоцій у підлітковому віці]{The problem of instability emotions of teens}72-75

    18 (474.0 KiB)

  17. Губко А. А. [Соціально-психологічні чинники булінгу в різних вікових групах школярів]{Socio-psychological factors of bullying in different age groups of schoolchildren}76-80

    19 (501.4 KiB)

  18. Гуріна З. В. [Психологічний супровід адаптації дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі]{Psychological support of children’s with special educational needs adaptation in comprehensive school}81-84

    20 (460.2 KiB)

  19. Данильченко Т.В., Сила Т.І. [Соціальне благополуччя: між сім’єю і суспільством, або tabula rasa української громади]{Social wellbeing: between the family and society or tabula rasa of the ukrainian community}85-90

    21 (515.6 KiB)

  20. Дем’яненко Ю. О., Мазур Т. В., Філіпович В. М. [Дослідження впливу професійної взаємодії на емоційні стани соціального працівника]{The influence of professional interaction on the emotional state of the social worker}91-94

    22 (535.6 KiB)

  21. Дерев’янко С. П. [Методичні засоби діагностики емоційного інтелекту]{Methodical means of emotional intelligence diagnostics}95-99
  22. Дуля Т. П. [Особливості впливу гендерних стереотипів на розвиток особистості підлітка]{Peculiarities of gender stereotypes influence on the development of an adolescent}100-103

    24 (469.5 KiB)

  23. Дьяконова А. О. [Ігротерапія при синдромі раннього дитячого аутизму]{Game therapy for the syndrome of early infantile autism}104-107
  24. Заграй Л. Д. [Концептуалізація «Я» і психологічна травма]{Conceptualization of the «ego» and psychological trauma}108-111

    26 (465.4 KiB)

  25. Завязкіна Н. В. [Вплив формування поняття «обмежена осудність» на розвиток судово-психологічної експертизи]{Effects of the formation of the concept of «diminished responsibility» to development of judicial psychological examination}112-115

    27 (466.5 KiB)

  26. Іващенко А. І. [Поняття «професійна рефлексія» та її значущість у практичній діяльності майбутнього психолога]{Concept «proffecional reflection» and its significans in the proffecional activity of future psychologists}116-120

    28 (550.7 KiB)

  27. Кальницька К. О. [Криза непорозуміння у відносинах батьків і дітей-підлітків]{Crisis of misunderstanding in the relationship of parents and teenage children}121-125

    29 (477.2 KiB)

  28. Каряка І. В. [Психологічний зміст музично-образного мислення в системі пізнавальної діяльності особистості]{Psychological content of music-imaginative thinking in the system of personality’s cognitive activity}126-130

    30 (640.3 KiB)

  29. Кононенко О. І. [Специфічні особливості патологічних проявів перфекціонізму особистості]{The specific features of pathological manifestations of perfectionism of personality}131-135

    31 (473.1 KiB)

  30. Кононець М. О. [Психологія професійної моральності підприємця в системі наук]{Psychology of entrepreneur’s professional morality in the system of sciences}136-140

    32 (555.7 KiB)

  31. Краснякова А. О. [Дослідження впливу соціальних суб’єктів на становлення окремих ознак політичної суб’єктності молодої людини]{The research of social subjects influence in the formation of certain features of the young person political subjectivity}141-145

    33 (519.5 KiB)

  32. Кузнєцова Л. М. [До проблеми самоактуалізації сучасної студентської молоді]{The problem of self-actualization of the today’s student youth}146-150

    34 (522.3 KiB)

  33. Лазорко О. В. [Готовність до вікових змін фахівців стресогенних професій: адаптація, стагнація, акмереалізація]{Specialists’ of stressful professions readiness to age-related changes: adaptation, stagnation, acme realisation}151-155

    35 (651.0 KiB)

  34. Лановенко І. І. [Суспільно-небезпечна девіантна поведінка та соціально-психологічні завдання її корекції у кримінальному покаранні]{Socially dangerous deviant behavior and socio-psychological tasks of its correction in criminal penalties}156-159

    36 (467.1 KiB)

  35. Лісневська А. О. [Відносини «я» і держави в уявленнях студентської молоді з різними еміграційними настроями]{Relationship «i» and the state in the views of students with different immigration attitudes}160-164

    37 (506.3 KiB)

  36. Ляховець Л. О. [Особливості соціальних уявлень про образ тіла у дівчат різних вікових груп]{Peculiarities of social representations about body image among girls of different age groups}165-170

    38 (521.4 KiB)

  37. Макогончук Є. С. [Психологічні особливості тренінгової роботи з підлітками-колоністами: ресоціалізаційний аспект]{Psychological characteristics of training the teenagers colonists: resocializational aspect}171-175
  38. Маланьїна Т. М. [До проблеми психологічного здоров’я]{To the problem of psychological health}176-179

    40 (471.5 KiB)

  39. Миронюк Є. В., Симонок Д. С. [Виявлення рівня соціального інтелекту в майбутніх соціальних працівників]{Identification of level of social intelligence of future social workers}180-182

    41 (488.4 KiB)

  40. Мунасипова-Мотяш І. А. [Взаємозв’язок екологічної свідомості та компетентності старшокласників з особливостями саморегуляції їх діяльності]{Relationship of environmental awareness and senior pupils’ competence with distinctive features of self-regulation of their activity}183-187

    42 (481.3 KiB)

  41. Назарова О. І. [Способи конструювання біологічної статі як відображення системи владних відносин у суспільстві]{The ways of constructing biological sex concept as a reflection of power relations in society}188-190

    43 (453.6 KiB)

  42. Низовець-Кропта О. А. [Структурно-змістові характеристики образу комунікативно-компетентного психолога]{Structural and semantic image characteristics of communicative and competent psychologist}191-196

    44 (513.7 KiB)

  43. Панченко Т. С. [Соціально-психологічна сфера правової свідомості]{Socio-psychological sphere of legal consciousness}197-200

    45 (462.8 KiB)

  44. Педько К. В. [Соціально-психологічні особливості вимушених переселенців]{Socio-psychological characteristics of internally displaced persons (idps)}201-204

    46 (465.4 KiB)

  45. Перегончук Н. В. [Психологічні особливості впливу перехідного періоду розвитку суспільства на професійну компетентність майбутніх психологів]{Psychological peculiarities influence of society transition development on professional competence of future psychologists}205-209

    47 (471.5 KiB)

  46. Поліщук О. В. [Психологічний час як ресурс успішного функціонування особистості]{Psychological time as a resource of a personality’s successful functioning}210-213

    48 (472.2 KiB)

  47. Половець В. М. [Питирим Сорокін: концепція соціальної стратифікації]{Pitirim sorokin: the conception of social stratificаtion}214-217

    49 (465.4 KiB)

  48. Полударова К. Ф., Царькова О. В. [Дослідження рівня шкільної тривожності серед учнів восьмого класу]{A study of level of school anxiety among pupils of the eighth grade}218-221

    50 (496.1 KiB)

  49. Прахова С. А. [Дослідження психологічних детермінантів виникнення фрустраційних станів учнів різних вікових груп]{Research psychological determinants frustration occurrence states of students of different ages}222-225

    51 (469.4 KiB)

  50. Примак Ю. В. [Зв’язок рефлексивності з креативними проявами особистості]{Ralation between reflexivity and creative manifestations of personality}226-230

    52 (477.6 KiB)

  51. Рось Л. М. [Особливості становлення я-концепції в період ранньої юності]{Formation peculiarities of i-concept in adolescence}231-233

    53 (459.2 KiB)

  52. Савченко О. В. [Внутрішня структура поведінкового компонента рефлексивної компетентності особистості]{The internal structure of the behavioral component of the personality’s reflective competence}234-239

    54 (517.7 KiB)

  53. Скок А. Г., Безугла С. В. [Перфекціонізм як фактор задоволеності життям у жінок]{Perfectionism as a factor of women’s life satisfaction}240-243

    55 (463.1 KiB)

  54. Скребець В. О. [Психосемантична трансформація мислеобразу здорового глузду у його переході від імпліцитної до експліцитної форми рефлексії]{Psycho-semantic transformation of common sense mental image in its transition from implicit to explcit form of reflection}244-248

    56 (508.2 KiB)

  55. Товстокора Ю. В. [Диверсифікація соціальних норм: репрезентація «іншого як інакшого»]{Diversification of social norms: representation «another as somebody different»}249-252

    57 (474.7 KiB)

  56. Толков О. С. [Психологічні особливості адаптації до трудової діяльності медичних працівників]{Psychological features of adaptation to the work of medical workers}253-256

    58 (461.8 KiB)

  57. Торба Н. Г. [Соціально-психологічний тренінг як засіб профілактики конфліктів у педагогічному процесі]{Socio-psychological training as a means of preventing conflicts in the process of teaching}257-261

    59 (505.2 KiB)

  58. Фера С. В. [Професійно-особистісна підготовка викладачів ВНЗ для роботи з творчо обдарованими студентами] {Professionally personal training of university teachers for working with talented students}262-264

    60 (472.3 KiB)

  59. Царькова О. В. [Особливості діагностики та корекції почуття провини у батьків, які виховують дітей з психофізіологічними вадами]{Features diagnosis and correction of guilt to parents raising children with physiological defects}265-269

    61 (493.4 KiB)

  60. Чепурна Г. Л. [Соціально-психологічний аспект дослідження перфекціоністської самопрезентації]{Socio-psychological aspect of perfectionist self-presentation research}270-273

    62 (462.9 KiB)

  61. Чхаідзе А. О. [Авторська анкета «Мотиви створення шлюбу» для діагностики мотивації створення шлюбу]{Author form «creation of marriage motives» for diagnosis motivation of marriage creation}274-278

    63 (472.8 KiB)

  62. Швалб Ю. М. [Социально-психологические механизмы общинной социализации: позиционная модель]{Socio-psychological mechanisms of community socialization: positional model}279-283

    64 (517.3 KiB)

  63. Шевченко С. В. [Психологічний мікроклімат у групі як основа інтелектуального розвитку першокурсників]{Socio-psychological mechanisms of community socialization: positional model}284-287

    65 (470.0 KiB)

  64. Шевченко Т. М. [Специфіка соціально-психологічного дослідження психічного складу українців]{Specific social and psychological study of psychologicalcomponents of ukrainians}288-292

    66 (474.6 KiB)

  65. Шлімакова І. І. [Прояви чутливості до впливів життєвого середовища у проекціях екологічної свідомості молоді]{Sensitivity manifests to the influences of living environment in the youth environmental awareness projections}293-297

    67 (507.7 KiB)

  66. Щербата В. Г. [Ієрархія територіальних ідентичностей сучасної молоді] {Territorial identities hierarchy of today’s youth}298-301

    68 (498.5 KiB)

  67. Ющенко І. М. [Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу]{Resilience of the child in the paradigm of resource approach}302-306

    69 (502.3 KiB)

  68. Яровий Д. О. [Конструювання громадянського протистояння як форми ескалації соціального конфлікту в Україні]{Construction of civil confrontation as a form of social conflict escalation in ukraine}307-311

    70 (473.0 KiB)


Save pagePDF pageEmail pagePrint page

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

четырнадцать − пять =