Вісник №148

Зміст

  1. Аверьянова В. В. [Условно-речевые упражнения в процессе обучения профессиональному общению на иностранном языке]{RELATIVE SPEECH EXERCISES IN TRAINING FOR PROFESSIONAL COMMUNICATION IN А FOREIGN LANGUAGE} 3-7

    3 (393.2 KiB)

  2. Авраменко В. В. [Смысловые компоненты немецкого глагола raten]{SEMANTIC FEATURES OF THE GERMAN VERB RATEN} 8-10

    4 (379.1 KiB)

  3. Бичек О. А. [Реалізація культурологічної парадигми освіти майбутніх учителів-філологів у процесі розвитку вміння художнього перекладу поетичних творів (на прикладі організації поетичних вечорів)]{APPLICATION OF CULTUROLOGICAL PARADIGM OF EDUCATION TO THE PROCESS OF DEVELOPING THE SKILL OF ARTISTIC TRANSLATION OF POETRY IN FUTURE TEACHERS-PHILOLOGISTS} 11-15

    5 (398.8 KiB)

  4. Білецька В. С. [Феномен іншомовної академічної компетентності в сучасному науковому дискурсі]{FOREIGN LANGUAGE ACADEMIC COMPETENCY IN MODERN SCIENTIFIC DISCOURSE} 16-21

    6 (513.2 KiB)

  5. Bobyr S. L. [English for professional communication as a global language]{АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК ДЛЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБЩЕНИЯ КАК ГЛОБАЛЬНЫЙ ЯЗЫК} 22-25

    7 (469.0 KiB)

  6. Борщовецька В. Д. [Навчання професійно орієнтованого усного перекладу в сучасному вимірі]{TEACHING PROFESSION ORIENTED INTERPRETATION UNDER MODERN CONDITIONS} 26-29

    8 (397.7 KiB)

  7. Валентон І. В. [Формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в читанні та модель навчання майбутніх менеджерів]{PROFESSIONALLY ORIENTED COMPETENCE FORMATION IN ENGLISH READING AND THE LEARNING MODEL FOR FUTURE MANAGERS} 30-32

    9 (451.1 KiB)

  8. Ващило О. В. [Комплекс вправ для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення]{THE SYSTEM OF EXERCISES FOR ESP MONOLOGUE SPEECH TEACHING OF FUTURE MECHANICAL ENGINEERS} 33-39

    10 (508.7 KiB)

  9. Гайдай Н. М. [Оцінка чи бали : аналіз досвіду]{MARKS OR POINTS: REFLECTION ON THE EXPERIENCE} 40-42

    11 (379.4 KiB)

  10. Гергуль С. М. [Особливості викладання курсу “медіаосвіта та медіаграмотність” у вищій школі]{PECULIARITIES OF TEACHING THE COURSE “MEDIA EDUCATION AND MEDIA LITERACY” IN UNIVERSITIES} 43-45

    12 (381.3 KiB)

  11. Гриценко Г. В. [До літературного портрета Айріс Мердок]{ON THE LITERARY PORTRAIT OF IRIS MURDOCH} 46-48

    13 (386.6 KiB)

  12. Деркач А. С. [Інтенсивне навчання іноземних мов: базові методи, принципи і моделі]{INTENSIVE TEACHING FOREIGN LANGUAGES: BASIC METHODS, PRINCIPLES AND MODELS} 49-53

    14 (474.7 KiB)

  13. Dudoladovа А. V. [Developing foreign language skills through mobile assisted language learning]{РАЗВИТИЕ ИНОЯЗЫЧНЫХ УМЕНИЙ ПОСРЕДСТВОМ МОБИЛЬНЫХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ} 54-56

    15 (379.6 KiB)

  14. Dudoladova O. V. [Learner autonomy in esl context]{УЧЕБНАЯ АВТОНОМИЯ СТУДЕНТА В КОНТЕКСТЕ ИЗУЧЕНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА КАК ИНОСТРАННОГО} 57-59

    16 (378.1 KiB)

  15. Иванова В. М. [Реконструкция сказочного канона в малой прозе А. С. Байетт]{RECONSTRUCTION OF FAIRY-TALE CANON IN A. S. BYATT’S SHORT-GENRE FICTION} 60-63

    17 (396.6 KiB)

  16. Kyianytsia Y. Y. [Developing university students’ communicative and cognitive competence in the english classroom]{ФОРМИРОВАНИЕ КОММУНИКАТИВНО-КОГНИТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ У СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ОВЛАДЕНИЯ АНГЛИЙСКИМ ЯЗЫКОМ} 64-66

    18 (381.5 KiB)

  17. Корнєєва І. О. [Особистісно-діяльнісний підхід до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх дизайнерів: особистісний складник]{THE PERSONAL-ACTIVITY APPROACH IN PROFESSIONALLY-ORIENTED FOREIGN LANGUAGE TRAINING OF THE FUTURE DESIGNERS} 67-71

    19 (465.9 KiB)

  18. Криштоп И. С. [Тема творчества в поэзии Э. Миллей И К. Буйло]{THE THEME OF CREATIVITY IN E. MILLAY’S AND K. BUJLO’S POETRY} 72-76

    20 (477.2 KiB)

  19. Максименко А. П. [Підготовчі класи до вищих професійних шкіл Франції]{PREPARATORY CLASSES FOR HIGHER VOCATIONAL SCHOOLS IN FRANCE} 77-80

    21 (385.8 KiB)

  20. Миколайчук Р. А., Миколайчук А. І. [Застосування технологій дистанційного навчання іноземних мов]{APPLICATION OF DISTANCE TRAINING TECHNOLOGIES TO FOREIGN LANGUAGE ACQUISITION} 81-84

    22 (603.5 KiB)

  21. Moskalets O. О. [New generation school teacher project at kubg: students’ perspective]{ПИЛОТИРОВАНИЕ ПРОЕКТА “ШКОЛЬНЫЙ УЧИТЕЛЬ НОВОГО ПОКОЛЕНИЯ” В КУБГ: ТОЧКА ЗРЕНИЯ СТУДЕНТОВ} 85-90

    23 (526.5 KiB)

  22. Мосьпан Н. В. [Глобалізація вищої освіти в ЄС: наслідки та перспективи]{GLOBALIZATION OF EU HIGHER EDUCATION: IMPLICATIONS AND PERSPECTIVES} 91-95

    24 (467.0 KiB)

  23. Нестерчук Г. В. [Развитие критического мышления в процессе профессиональной подготовки будущего учителя]{CRITICAL THINKING DEVELOPMENT IN THE PROCESS OF VOCATIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS} 96-98

    25 (382.0 KiB)

  24. Огородник Н. Є. [Теоретичні передумови формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту]{THEORETICAL PREREQUISITES OF MARITIME ENGLISH COMMUNICATIVE COMPETENCY DEVELOPMENT} 99-104

    26 (500.9 KiB)

  25. Окопна Я. В. [Особливості моделювання процесу формування професійно орієнтованої комунікативної компетентності в письмі (німецька мова після англійської)]{THE PECULIARITIES IN MODELLING OF FORMATION PROFESSIONALLY ORIENTED COMMUNICATIVE COMPETENCE PROCESS IN WRITING (GERMAN AFTER ENGLISH)} 105-107

    27 (454.7 KiB)

  26. Онищенко М. Ю. [Полікультурна компетентність майбутніх перекладачів як важлива складова професійної компетентності]{POLYCULTURAL COMPETENCE OF FUTURE TRANSLATORS AS AN IMPORTANT ELEMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCY} 108-113

    28 (479.7 KiB)

  27. Павленко А. Е., [Павленко Г. В. Является ли “бытийным” шетландский перфект с вспомогательным глаголом “be”?]{‘ВЕ’ AS А PERFECТIVE AUXILIARY IN THE SHETLAND DIALECT: FOCUS ON TEXTUAL EVIDENCE} 114-118

    29 (432.3 KiB)

  28. Пинюта И. В. [Применение коммуникативно-когнитивного подхода к развитию умений межкультурного общения]{APPLICATION OF THE COMMUNICATIVE-AND-COGNITIVE APPROACH TO THE DEVELOPMENT OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE SKILLS} 119-123

    30 (400.6 KiB)

  29. Подосиннікова Г. І., Мельник Є. В. [Принципи та критерії відбору автентичних відеоматеріалів для формування у студентів-філологів англомовної лексичної компетентності]{PRINCIPLES AND CRITERIA OF SELECTING AUTHENTIC VIDEO MATERIALS FOR FORMING LEXICAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS OF ENGLISH} 124-128

    31 (467.9 KiB)

  30. Починок Т. В. [О речевом взаимодействии с иноязычным коммуникантом]{OF VERBAL INTERACTION WITH FOREIGN LANGUAGE SPEAKERS} 129-132

    32 (397.9 KiB)

  31. Рубан А. М. [Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої аудитивної компетентності у майбутніх учителів іспанської мови у контексті євроінтеграції]{MODERN APPROACHES TO FORMING PROFESSIONALLY ORIENTED LISTENING COMPREHENSION COMPETENCE IN FUTURE TEACHERS OF SPANISH WITHIN THE FRAMEWORK OF EUROPEAN INTEGRATION} 133-138

    33 (473.8 KiB)

  32. Сібіль Н. В. [Реалізація принципів навчання іноземних мов при формуванні граматичної компетентності в учнів основної та старшої загальноосвітніх шкіл]{APPLYING THE PRINCIPLES OF TEACHING WHILE DEVELOPING THE GRAMMATICAL COMPETENCE OF MIDDLE AND HIGH SCHOOL STUDENTS} 139-144

    34 (501.2 KiB)

  33. Скакун Н. С. Когнітивний розвиток суб’єктів пізнання: формування інтелектуальної творчості{COGNITIVE DEVELOPMENT OF LEARNERS: ACQUIRING INTELLECTUAL CREATIVITY} 145-149

    35 (470.4 KiB)

  34. Karpenko N. M., Smelianska V .V. [The recycling of grammar in the context of problem solving]{МНОГОРАЗОВОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ГРАММАТИКИ В КОНТЕКСТЕ РЕШЕНИЯ ПРОБЛЕМ} 150-152

    36 (383.2 KiB)

  35. Стеченко Т. О. [Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов]{GNOSEOLOGICAL GROUNDS FOR FORMATION OF INFORMATION CULTURE OF FUTURE TEACHERS OF FOREIGN LANGUAGES} 153-157

    37 (396.2 KiB)

  36. Cторожук С. Д. [Проектні технології в професійній освіті]{PROJECT TECHNIQUES IN CONTEMPORARY HIGHER EDUCATION} 158-160

    38 (378.3 KiB)

  37. Сыч М. А. [К вопросу о применении искусственного интеллекта в процессе обучения иностранным языкам в современном образовательном пространстве]{TO THE QUESTION OF THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE PROCESS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN MODERN EDUCATIONAL ENVIRONMENT} 161-164

    39 (389.1 KiB)

  38. Тарнопольський О. Б. [Виконання студентами ролі викладача на заняттях з англійської мови у мовному ВНЗ]{PEER-TEACHING IN CLASSES OF ENGLISH AT A LINGUISTIC HIGHER SCHOOL} 165-168

    40 (393.2 KiB)

  39. Тютюнник О. М. [Розуміння особливостей українського виховання у творчій спадщині п. Куліша]{UNDERSTANDING OF PECULIARITIES OF UKRAINIAN EDUCATION IN CREATIVE HERITAGE OF P. KULISH} 169-171

    41 (487.0 KiB)

  40. Хоменко О. В. [Концептуальні засади іншомовної підготовки в умовах глобалізованого інформаційного суспільства]{CONCEPTUAL FOUNDATIONS OF FOREIGN LANGUAGE TRAINING IN GLOBALIZED INFORMATION SOCIETY} 172-175

    42 (460.9 KiB)

  41. Чалова О. Н. [Роль иноязычного образования в социализации молодежи]{THE ROLE OF FOREIGN LANGUAGE LEARNING IN YOUNG PEOPLE’S SOCIALIZATION} 176- 179

    43 (411.2 KiB)

  42. Chugai O. Y. [Developing english course for technical university teaching staff]{РАЗРАБОТКА КУРСА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА ДЛЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ТЕХНИЧЕСКИХ УНИВЕРСИТЕТОВ} 180-183

    44 (390.0 KiB)

  43. Шевкопляс Л. В. [Методичні рекомендації щодо формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи]{METHOD GUIDE TO FORMING FUTURE EFL TEACHERS’ LISTENING COMPREHENSION COMPETENCE IN SELF-STUDY WORK} 184-188

    45 (477.0 KiB)

  44. Шийка С. В. [Оптимізація видів і змісту завдань з української мови за професійним спрямуванням як важлива умова ефективності самостійної роботи студентів]{OPTIMIZATION OF TYPES AND CONTENT OF TASKS IN UKRAINIAN LANGUAGE FOR PROFESSIONAL PURPOSES AS AN IMPORTANT FACTOR OF STUDENTS’ SELF-STUDY WORK EFFECTIVENESS} 189-192

    46 (456.9 KiB)


Save pagePDF pageEmail pagePrint page

Одна думка про “Вісник №148”

  1. I thіnk tһis is one of the most significant information foor me.

    Ꭺnd i’m glaԀ reading your article. But wanbna remark on some general things, The website stylе iis ideal, the articles is really
    nice : D. Good job, cheers

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eighteen + eight =