Вісник №148

Зміст

  1. Аверьянова В. В. [Условно-речевые упражнения в процессе обучения профессиональному общению на иностранном языке]{RELATIVE SPEECH EXERCISES IN TRAINING FOR PROFESSIONAL COMMUNICATION IN А FOREIGN LANGUAGE} 3-7

    3 (393.2 KiB)

  2. Авраменко В. В. [Смысловые компоненты немецкого глагола raten]{SEMANTIC FEATURES OF THE GERMAN VERB RATEN} 8-10

    4 (379.1 KiB)

  3. Бичек О. А. [Реалізація культурологічної парадигми освіти майбутніх учителів-філологів у процесі розвитку вміння художнього перекладу поетичних творів (на прикладі організації поетичних вечорів)]{APPLICATION OF CULTUROLOGICAL PARADIGM OF EDUCATION TO THE PROCESS OF DEVELOPING THE SKILL OF ARTISTIC TRANSLATION OF POETRY IN FUTURE TEACHERS-PHILOLOGISTS} 11-15

    5 (398.8 KiB)

  4. Білецька В. С. [Феномен іншомовної академічної компетентності в сучасному науковому дискурсі]{FOREIGN LANGUAGE ACADEMIC COMPETENCY IN MODERN SCIENTIFIC DISCOURSE} 16-21

    6 (513.2 KiB)

  5. Bobyr S. L. [English for professional communication as a global language]{АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК ДЛЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБЩЕНИЯ КАК ГЛОБАЛЬНЫЙ ЯЗЫК} 22-25

    7 (469.0 KiB)

  6. Борщовецька В. Д. [Навчання професійно орієнтованого усного перекладу в сучасному вимірі]{TEACHING PROFESSION ORIENTED INTERPRETATION UNDER MODERN CONDITIONS} 26-29

    8 (397.7 KiB)

  7. Валентон І. В. [Формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в читанні та модель навчання майбутніх менеджерів]{PROFESSIONALLY ORIENTED COMPETENCE FORMATION IN ENGLISH READING AND THE LEARNING MODEL FOR FUTURE MANAGERS} 30-32

    9 (451.1 KiB)

  8. Ващило О. В. [Комплекс вправ для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення]{THE SYSTEM OF EXERCISES FOR ESP MONOLOGUE SPEECH TEACHING OF FUTURE MECHANICAL ENGINEERS} 33-39

    10 (508.7 KiB)

  9. Гайдай Н. М. [Оцінка чи бали : аналіз досвіду]{MARKS OR POINTS: REFLECTION ON THE EXPERIENCE} 40-42

    11 (379.4 KiB)

  10. Гергуль С. М. [Особливості викладання курсу “медіаосвіта та медіаграмотність” у вищій школі]{PECULIARITIES OF TEACHING THE COURSE “MEDIA EDUCATION AND MEDIA LITERACY” IN UNIVERSITIES} 43-45

    12 (381.3 KiB)

  11. Гриценко Г. В. [До літературного портрета Айріс Мердок]{ON THE LITERARY PORTRAIT OF IRIS MURDOCH} 46-48

    13 (386.6 KiB)

  12. Деркач А. С. [Інтенсивне навчання іноземних мов: базові методи, принципи і моделі]{INTENSIVE TEACHING FOREIGN LANGUAGES: BASIC METHODS, PRINCIPLES AND MODELS} 49-53

    14 (474.7 KiB)

  13. Dudoladovа А. V. [Developing foreign language skills through mobile assisted language learning]{РАЗВИТИЕ ИНОЯЗЫЧНЫХ УМЕНИЙ ПОСРЕДСТВОМ МОБИЛЬНЫХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ} 54-56

    15 (379.6 KiB)

  14. Dudoladova O. V. [Learner autonomy in esl context]{УЧЕБНАЯ АВТОНОМИЯ СТУДЕНТА В КОНТЕКСТЕ ИЗУЧЕНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА КАК ИНОСТРАННОГО} 57-59

    16 (378.1 KiB)

  15. Иванова В. М. [Реконструкция сказочного канона в малой прозе А. С. Байетт]{RECONSTRUCTION OF FAIRY-TALE CANON IN A. S. BYATT’S SHORT-GENRE FICTION} 60-63

    17 (396.6 KiB)

  16. Kyianytsia Y. Y. [Developing university students’ communicative and cognitive competence in the english classroom]{ФОРМИРОВАНИЕ КОММУНИКАТИВНО-КОГНИТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ У СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ОВЛАДЕНИЯ АНГЛИЙСКИМ ЯЗЫКОМ} 64-66

    18 (381.5 KiB)

  17. Корнєєва І. О. [Особистісно-діяльнісний підхід до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх дизайнерів: особистісний складник]{THE PERSONAL-ACTIVITY APPROACH IN PROFESSIONALLY-ORIENTED FOREIGN LANGUAGE TRAINING OF THE FUTURE DESIGNERS} 67-71

    19 (465.9 KiB)

  18. Криштоп И. С. [Тема творчества в поэзии Э. Миллей И К. Буйло]{THE THEME OF CREATIVITY IN E. MILLAY’S AND K. BUJLO’S POETRY} 72-76

    20 (477.2 KiB)

  19. Максименко А. П. [Підготовчі класи до вищих професійних шкіл Франції]{PREPARATORY CLASSES FOR HIGHER VOCATIONAL SCHOOLS IN FRANCE} 77-80

    21 (385.8 KiB)

  20. Миколайчук Р. А., Миколайчук А. І. [Застосування технологій дистанційного навчання іноземних мов]{APPLICATION OF DISTANCE TRAINING TECHNOLOGIES TO FOREIGN LANGUAGE ACQUISITION} 81-84

    22 (603.5 KiB)

  21. Moskalets O. О. [New generation school teacher project at kubg: students’ perspective]{ПИЛОТИРОВАНИЕ ПРОЕКТА “ШКОЛЬНЫЙ УЧИТЕЛЬ НОВОГО ПОКОЛЕНИЯ” В КУБГ: ТОЧКА ЗРЕНИЯ СТУДЕНТОВ} 85-90

    23 (526.5 KiB)

  22. Мосьпан Н. В. [Глобалізація вищої освіти в ЄС: наслідки та перспективи]{GLOBALIZATION OF EU HIGHER EDUCATION: IMPLICATIONS AND PERSPECTIVES} 91-95

    24 (467.0 KiB)

  23. Нестерчук Г. В. [Развитие критического мышления в процессе профессиональной подготовки будущего учителя]{CRITICAL THINKING DEVELOPMENT IN THE PROCESS OF VOCATIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS} 96-98

    25 (382.0 KiB)

  24. Огородник Н. Є. [Теоретичні передумови формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту]{THEORETICAL PREREQUISITES OF MARITIME ENGLISH COMMUNICATIVE COMPETENCY DEVELOPMENT} 99-104

    26 (500.9 KiB)

  25. Окопна Я. В. [Особливості моделювання процесу формування професійно орієнтованої комунікативної компетентності в письмі (німецька мова після англійської)]{THE PECULIARITIES IN MODELLING OF FORMATION PROFESSIONALLY ORIENTED COMMUNICATIVE COMPETENCE PROCESS IN WRITING (GERMAN AFTER ENGLISH)} 105-107

    27 (454.7 KiB)

  26. Онищенко М. Ю. [Полікультурна компетентність майбутніх перекладачів як важлива складова професійної компетентності]{POLYCULTURAL COMPETENCE OF FUTURE TRANSLATORS AS AN IMPORTANT ELEMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCY} 108-113

    28 (479.7 KiB)

  27. Павленко А. Е., [Павленко Г. В. Является ли “бытийным” шетландский перфект с вспомогательным глаголом “be”?]{‘ВЕ’ AS А PERFECТIVE AUXILIARY IN THE SHETLAND DIALECT: FOCUS ON TEXTUAL EVIDENCE} 114-118

    29 (432.3 KiB)

  28. Пинюта И. В. [Применение коммуникативно-когнитивного подхода к развитию умений межкультурного общения]{APPLICATION OF THE COMMUNICATIVE-AND-COGNITIVE APPROACH TO THE DEVELOPMENT OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE SKILLS} 119-123

    30 (400.6 KiB)

  29. Подосиннікова Г. І., Мельник Є. В. [Принципи та критерії відбору автентичних відеоматеріалів для формування у студентів-філологів англомовної лексичної компетентності]{PRINCIPLES AND CRITERIA OF SELECTING AUTHENTIC VIDEO MATERIALS FOR FORMING LEXICAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS OF ENGLISH} 124-128

    31 (467.9 KiB)

  30. Починок Т. В. [О речевом взаимодействии с иноязычным коммуникантом]{OF VERBAL INTERACTION WITH FOREIGN LANGUAGE SPEAKERS} 129-132

    32 (397.9 KiB)

  31. Рубан А. М. [Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої аудитивної компетентності у майбутніх учителів іспанської мови у контексті євроінтеграції]{MODERN APPROACHES TO FORMING PROFESSIONALLY ORIENTED LISTENING COMPREHENSION COMPETENCE IN FUTURE TEACHERS OF SPANISH WITHIN THE FRAMEWORK OF EUROPEAN INTEGRATION} 133-138

    33 (473.8 KiB)

  32. Сібіль Н. В. [Реалізація принципів навчання іноземних мов при формуванні граматичної компетентності в учнів основної та старшої загальноосвітніх шкіл]{APPLYING THE PRINCIPLES OF TEACHING WHILE DEVELOPING THE GRAMMATICAL COMPETENCE OF MIDDLE AND HIGH SCHOOL STUDENTS} 139-144

    34 (501.2 KiB)

  33. Скакун Н. С. Когнітивний розвиток суб’єктів пізнання: формування інтелектуальної творчості{COGNITIVE DEVELOPMENT OF LEARNERS: ACQUIRING INTELLECTUAL CREATIVITY} 145-149

    35 (470.4 KiB)

  34. Karpenko N. M., Smelianska V .V. [The recycling of grammar in the context of problem solving]{МНОГОРАЗОВОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ГРАММАТИКИ В КОНТЕКСТЕ РЕШЕНИЯ ПРОБЛЕМ} 150-152

    36 (383.2 KiB)

  35. Стеченко Т. О. [Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов]{GNOSEOLOGICAL GROUNDS FOR FORMATION OF INFORMATION CULTURE OF FUTURE TEACHERS OF FOREIGN LANGUAGES} 153-157

    37 (396.2 KiB)

  36. Cторожук С. Д. [Проектні технології в професійній освіті]{PROJECT TECHNIQUES IN CONTEMPORARY HIGHER EDUCATION} 158-160

    38 (378.3 KiB)

  37. Сыч М. А. [К вопросу о применении искусственного интеллекта в процессе обучения иностранным языкам в современном образовательном пространстве]{TO THE QUESTION OF THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE PROCESS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN MODERN EDUCATIONAL ENVIRONMENT} 161-164

    39 (389.1 KiB)

  38. Тарнопольський О. Б. [Виконання студентами ролі викладача на заняттях з англійської мови у мовному ВНЗ]{PEER-TEACHING IN CLASSES OF ENGLISH AT A LINGUISTIC HIGHER SCHOOL} 165-168

    40 (393.2 KiB)

  39. Тютюнник О. М. [Розуміння особливостей українського виховання у творчій спадщині п. Куліша]{UNDERSTANDING OF PECULIARITIES OF UKRAINIAN EDUCATION IN CREATIVE HERITAGE OF P. KULISH} 169-171

    41 (487.0 KiB)

  40. Хоменко О. В. [Концептуальні засади іншомовної підготовки в умовах глобалізованого інформаційного суспільства]{CONCEPTUAL FOUNDATIONS OF FOREIGN LANGUAGE TRAINING IN GLOBALIZED INFORMATION SOCIETY} 172-175

    42 (460.9 KiB)

  41. Чалова О. Н. [Роль иноязычного образования в социализации молодежи]{THE ROLE OF FOREIGN LANGUAGE LEARNING IN YOUNG PEOPLE’S SOCIALIZATION} 176- 179

    43 (411.2 KiB)

  42. Chugai O. Y. [Developing english course for technical university teaching staff]{РАЗРАБОТКА КУРСА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА ДЛЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ТЕХНИЧЕСКИХ УНИВЕРСИТЕТОВ} 180-183

    44 (390.0 KiB)

  43. Шевкопляс Л. В. [Методичні рекомендації щодо формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи]{METHOD GUIDE TO FORMING FUTURE EFL TEACHERS’ LISTENING COMPREHENSION COMPETENCE IN SELF-STUDY WORK} 184-188

    45 (477.0 KiB)

  44. Шийка С. В. [Оптимізація видів і змісту завдань з української мови за професійним спрямуванням як важлива умова ефективності самостійної роботи студентів]{OPTIMIZATION OF TYPES AND CONTENT OF TASKS IN UKRAINIAN LANGUAGE FOR PROFESSIONAL PURPOSES AS AN IMPORTANT FACTOR OF STUDENTS’ SELF-STUDY WORK EFFECTIVENESS} 189-192

    46 (456.9 KiB)


Save pagePDF pageEmail pagePrint page

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five − 5 =