Особливості підвищення кваліфікації та розвитку здоров’язбережної компетентності вчителів основ здоров’я

АВТОР

Павлова Ю. О.

 

АНОТАЦІЯ

Встановлено базові, загальні та спеціальні фахові компетентності, необхідні для вчителя основ здоров’я. Проаналізовано кадрове забезпечення предмету у Львівській області. Запропоновано навчальну програму для підвищення кваліфікації вчителів основ здоров’я, направлену на розвиток компетентностей педагога, актуальну з точки зору проблем дітей та молоді на державному та регіональному рівнях.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

  • основи здоров’я
  • післядипломна освіта
  • педагоги

REFERENCES

1. Виклики до профілактичних програм, спрямованих на зменшення уразливості молоді в умовах епідемії ВІЛ/СНІДу : аналіт. звіт за результатами опитування учнів та членів педагогічних колективів професійно-технічних навчальних закладів / О. М. Балакірєва, Т. В. Бондар, Я. О. Сазонова [та ін.] – К., 2010. – 84 с.

2. Концепція розвитку післядипломної освіти в Україні // Матеріали Всеукр. з’їзду працівників освіти. – К. : ЦІППО, 2001. – С. 7–8.

3. Павлова Ю. Здоровий спосіб життя школярів Львівської області / Ю. Павлова, О. Шиян // Фізична активність, здоров’я і спорт. – 2011. – №3(5). – С. 67–76.

ЦИТУВАННЯ

Павлова Ю. О. Особливості підвищення кваліфікації та розвитку здоров’язбережної компетентності вчителів основ здоров’я. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 1 (107) / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2013. C. 270-273. (Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт).

ПОВНИЙ ТЕКСТ 
PDF Pavlova Iu.O.

Згідно Закону України “Про авторське право і суміжні права” матеріал даної публікації захищено. ©Павлова Ю. О. Розповсюджується відповідно до змісту ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *