Зміст
- Андреева И. Н. [Свойства темперамента как составляющие эмоционального интеллекта индивида]{Properties of the temperament as the components emotional intellige of individual} 2-6
3 (440.5 KiB)
- Апостол О. В. [Теоретичні аспекти формування та розвитку позитивного іміджу сучасного педагога]{Theoretical aspects of formation and development of positive image of modern pedagogue} 7-10
4 (440.9 KiB)
- Бєлкіна-Ковальчук О. В. [Особливості реєстрації випадків насильства в закладах загальної середньої освіти]{The features of violent incidents’ registration in general secondary education institutions} 11-14
5 (435.8 KiB)
- Бобро Л. В. [Впровадження диференційованого підходу як умова ефективного формування уміння долати страх у дітей 5-7 років]{Application of differentiated instruction teaching approach for forming the ability to overcome feat in 5-7-year-old children} 15-17
6 (430.3 KiB)
- Булавенко С. Д. [Дидактичні основи формування фінансової грамотності учнів]{Didactic basics of the students` financial literacy formation} 18-20
7 (426.8 KiB)
- Волотовська Т. П. [Нова парадигма розвитку професійної компетентності керівників у процесі формування якісних освітніх послуг закладу загальної середньої освіти]{New paradigm of development of managers’ professional competence in process of forming the qualitative educational services of general secondary institution} 21-26
8 (452.5 KiB)
- Голя Н. Г. [Сучасні тенденції управління розвитком творчого потенціалу керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти]{Modern trends of management by development of the creative potential of professional (professional and technical) education institute} 27-31
9 (445.2 KiB)
- Децюк Т. М., Отрошко С. О. [Формування професійно важливих якостей та цінностей у майбутніх соціальних працівників під час позааудиторної роботи]{Formation of professionally important qualities and values of future social workers during extracurricular activity} 32-35
10 (435.2 KiB)
- Драч А. С. [Педагогічні засади використання програмних засобів для навчання студентів-філологів]{Pedagogical issues of programs means usage for teaching students-philologists} 36-40
11 (452.7 KiB)
- Заєць Н. Ю. [Сучасні погляди на розвиток професійної мобільності керівників нової української школи]{Modern look for develop professional mobility of head of new ukrainian school} 41-45
12 (475.6 KiB)
- Завада Т. О. [Напрями вдосконалення змісту освіти у сучасній школі]{Directions of improvement of the content of education in modern school} 46-48
13 (427.7 KiB)
- Завацька Л. М. [Дослідження ставлення неповнолітніх до проявів насильства у дитячо-підлітковому середовищ]{Studies of juvenile’s attitude to manifestation of violence in the children’s and teenage environment} 49-54
14 (452.7 KiB)
- Зуєв І. О., Мошенська К. О. [Раціональні та ірраціональні життєві установки студентів]{Rational and irrational life attitudes of students} 55-58
15 (462.8 KiB)
- Кирилюк В. М. [Специфіка використання фольклору у навчанні дітей хореографії]{Specialty of the folklore usage in the children teaching choreography} 59-61
16 (427.3 KiB)
- Козійчук О. Г. [Теоретико-прикладні аспекти управління профорієнтаційною роботою в освітніх закладах регіону]{Theoretical and practical aspects of management of the vocationaly-orientation work, of the region} 62-65
17 (474.0 KiB)
- Кондур О. С. [Ідейні та концептуальні засади трансформації менеджменту освіти у систему менеджменту знань]{Ideas and conceptual bases of transformation of education management in the system of knowledge management} 66-69
18 (434.4 KiB)
- Конончук А. І. [Використання технології портфоліо у професійній підготовці майбутніх працівників соціальної сфери]{The use of portfolio technology in the training of the future social workers} 70-74
19 (449.9 KiB)
- Кудляк С. М. [Стратегічне планування розвитку закладу загальної середньої освіти в умовах змін]{Strategic planning of development general basic education in conditions of change} 75-80
20 (450.7 KiB)
- Кузьменко Д. О. [Наукові підходи до вивчення процесу саморегуляції]{Scientific approaches to study the self-regulation process} 81-84
21 (440.1 KiB)
- Кушнір Н. С. [Теоретичний аспект формування професійної культури магістрантів економічного профілю]{Theoretical aspect of forming professional culture of masters of economic profile} 85-87
22 (426.1 KiB)
- Лутченко А. В. [Організація діяльності установ ювенальної пробації в Україні]{Organization the activities of the juvenile institutions in Ukraine} 88-91
23 (434.0 KiB)
- Мартинюк Т. А. [Методологічні засади впровадження засобів соціокультурної анімації у процес роботи з людьми з інвалідністю]{The methodological basics of realization the means of socio-cultural animation in the process of working with persons with disabilities} 92-97
24 (463.1 KiB)
- Махоткіна Л. Б. [Рівень соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування]{The sitration level of orphans and children related to the family} 98-102
25 (481.9 KiB)
- Новгородський Р. Г. [Професійна підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра]{The vocational training of social workers for the working with children with autism spectrum conditions} 103-107
26 (457.7 KiB)
- Пищик О. В. [Теоретичні аспекти розвитку комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів у системі післядипломної освіти]{Theoretical aspects of the development of communicative culture of the heads of vocational schools in the postgraduate education} 108-111
27 (440.8 KiB)
- Платонова О. Г. [Готовність до впровадження виховних технологій у роботі працівників соціальної сфери]{Readiness for implementation of educational technologies for workers of social sphere} 112-115
28 (441.0 KiB)
- Припотень О. В. [Міжнародна проектна діяльність – актуальна проблема позиціонування загальноосвітнього закладу в сучасному освітньому просторі]{International project activity is a topical problem of comprehensive educational establishment in a modern educational space} 116-119
29 (444.7 KiB)
- Рень Л. В. [Дослідження потреб дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають у соціальному гуртожитку]{The needs’ research of orphans and children without parental trusteeship who reside in the social hostel} 120-123
30 (440.2 KiB)
- Рось Л. М. [Специфіка діяльності центрів соціально-психологічної реабілітації дітей з алкогольно-залежних сімей]{Peculiarities of centers of children’s social and psychological rehabilitation from alcohol-addicted families} 124-126
31 (428.0 KiB)
- Cургова С. Ю. [Ортобіотика як здоров’язберігаюча технологія навчання майбутніх соціальних працівників]{Orthobiotics as healthy safety technology of teaching future social employees} 127-130
32 (443.5 KiB)
- Тимошко Г. М. [Теоретико-прикладні вектори впровадження інноваційних технологій у розвиток сучасної школи]{Theoretical applicable vectors of implementation of innovative technologies in the development of modern school} 131-135
33 (474.1 KiB)
- Третяк А. І. [Значення професійного самовизначення для майбутньої професійної самореалізації особистості]{The importance of professional self-determination for person’s professional realization} 136-139
34 (435.7 KiB)
- Усатенко В. М. [Концептуальні підходи до технологізації управління розвитком організаційної культури закладу загальної середньої освіти]{The conceptual approaches for technologization the management of the organizational culture development of a secondary education institution} 140-145
35 (490.3 KiB)
- Хлєбік С. Р., Литвиненко В. В. [Світова практика використання науково-практичного потенціалу внз у громаді]{Worldwide practice of scientific and practical usage of university potential in community} 146-149
36 (438.4 KiB)
- Чернета С. Ю. [Сутнісна характеристика формування толерантності майбутніх соціальних працівників]{Conceptual characteristics of formation of tolerance of future social workers} 150-153
37 (559.7 KiB)
- Чубук Р. В. [Етичні засади професійної діяльності сучасного фахівця]{Ethical basis of the modern specialist’s professional activity} 154-157
38 (443.6 KiB)
- Шерстюк Л. В. [Критеріально-оціночний апарат професійної компетентності майбутнього викладача]{Criterion-estimating apparatus of the future teacher professional competence} 158-161
39 (437.6 KiB)
- Шолох О. А. [Формування особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності]{Formation of personal readiness of future psychology to professional activity} 162-166
40 (444.2 KiB)
- Шпортюк О. М. [Соціально-виховна складова інституту пробації в Україні]{Socio-educational constituent of probation institute in Ukraine} 167-170
41 (440.2 KiB)
- Янченко Т. В. [Психологія дитинства як предмет педагогічного дискурсу: історичний аспект]{The psychology of childhood as a matter of pedagogical discourse: historical aspect} 171-175
42 (444.6 KiB)