МОДУЛЬНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ КІНЕЗІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
портивно-педагогічне удосконалення, кінезіологічна компетентність, студентиАнотація
Мета роботи – розглянути сутність модульної системи навчання у формуванні кінезіологічної компетентності при підготовці майбутніх учителів фізичної культури.
Методологічною основою є концептуальні ідеї теорії пізнання, методологічні принципи науковості, доступності, цілісності, інтегративності, які пояснюють важливі педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту.
Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що удосконалено: методику проведення дисципліни «Спортивно-педагогічне удосконалення» для студентів закладів вищої освіти з урахуванням морфофункціонального забезпечення спортивнопедагогічної діяльності; методику організації занять зі спортивно-педагогічного удосконалення для студентів закладів вищої освіти; навчально-методичне забезпечення викладання дисципліни «Спортивно-педагогічне удосконалення» в закладах вищої освіти.
Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці науковометодичного забезпечення навчальної дисципліни «Кінезіологія спортивно-педагогічної діяльності» та вдосконаленні змісту фахової підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на основі інтегративного кінезіологічного підходу.
Висновки. У процесі розроблення навчально-методичного комплексу реалізовано принцип, за яким сучасна орієнтація освіти, спрямована на розвиток функціональних можливостей у процесі спортивно-педагогічного удосконалення з метою формування кінезіологічної компетентності, детермінована створенням психологічних і дидактичних умов, в яких студент може виявити пізнавальну й інтелектуальну активність, особистісні уподобання та інтереси, реалізувати себе як суб’єкт навчання.