ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
Ключові слова:
студент, інформаційні технології, оптимізаційні задачі, математичне програмуванняАнотація
Наукова стаття присвячена основним аспектам формування компетентностей майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту у застосуванні інформаційних технологій при розв’язанні професійно-орієнтованих задач. Акцентовано увагу на проблемі узгодження змісту освіти майбутніх фахівців з сучасними вимогами суспільства до молодого спеціаліста.
Мета роботи. Обґрунтувати доцільність запровадження оптимізаційних задач в практику підготовки фахівців із фізичної культури та спорту задля формування у них навичок використання інформаційних і комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності.
Методологія. У дослідженні взяло участь 188 студентів Національного університету фізичного виховання і спорту України, що навчаються на 4 курсі та здобувають вищу освіту ступеня бакалавра за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт різних спеціалізацій. Серед методів дослідження слід зазначити педагогічний експеримент та опитування, результати якого оброблялися стандартними методами статистичної обробки анкетних даних, зокрема, за допомогою частотного аналізу.
Наукова новизна. У статті представлено результати педагогічного експерименту, спрямованого на удосконалення курсу з дисципліни «Інформатика та інформаційні технології в фізичній культурі і спорті», під час якого у практику підготовки студентів було запроваджено цикл оптимізаційних задач для формування фахових компетентностей. Оприлюднено результати аналізу анкетних даних по відношенню студентів до впровадження інноваційних заходів.
Висновки. Встановлено, що застосування оптимізаційних задач виявилось новим і цікавим досвідом для студентів. Оцінюючи складність завдань як середню, респонденти високо оцінили їх корисність та вказали на доцільність їх включення до змісту підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту.