УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПОТЕНЦІАЛ КУРСІВ OPEN

Автор(и)

  • Оксана Мацнєва Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземної філології та освітніх технологій, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0001-8107-0032

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.242718

Ключові слова:

викладач англійської мови, професійна компетентність, професійно орієнтована міжкультурна комунікативна компетентність, методична компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність, курси OPEN

Анотація

Проблема професійної компетентності викладача англійської мови була й залишається актуальною в педагогіці та методиці викладання іноземних мов. Її вирішення тісно пов’язано з пошуком ефективних шляхів удосконалення відповідної компетентності, до яких, зокрема, належать курси OPEN (Online Professional English Network).
Мета роботи. Визначити потенціал курсів OPEN в удосконаленні основних складових професійної компетентності викладача англійської мови.
Методологія. Досягнення виокремленої мети забезпечувалось використанням таких методів дослідження, як моделювання структури професійної компетентності викладача англійської мови, аналіз цілей, змісту та особливостей реалізації курсів OPEN, систематизація й узагальнення отриманих даних.
Наукова новизна. На основі результатів аналізу цілей, змісту й особливостей реалізації курсів OPEN зроблено спробу визначити їхній потенціал в удосконаленні основних складових професійної компетентності викладача англійської мови.
Висновки. У результаті проведеного дослідження було виокремлено низку переваг використання курсів OPEN для вдосконалення професійної компетентності викладача англійської мови, а саме: 1) наявність автентичного академічного англійськомовного освітнього середовища, що сприяє вдосконаленню професійно орієнтованої міжкультурної комунікативної компетентності викладача, 2) поглиблення знань про сучасні підходи, тенденції та технології формування міжкультурної комунікативної компетентності здобувачів освіти та вдосконалення навичок і розвиток умінь їх використання задля досягнення виокремлених цілей навчання, що спрямоване на вдосконалення методичної компетентності викладача, 3) ознайомлення із платформою дистанційного навчання Canvas та набуття навичок і вмінь роботи на ній в якості здобувача освіти, що націлене на вдосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності викладача.

Downloads

Опубліковано

16.09.2024

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ УЧИТЕЛІВ І ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ