ІНТЕРАКТИВНІ ПЛАТФОРМИ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242720%20Ключові слова:
освіта, інтерактивні платформи, цифрові технології, іноземна мова, навчальний процесАнотація
Мета статті полягає у дослідженні ролі та особливостей використання сучасних інтерактивних платформ у вивченні іноземних мов як одного з важливих структурних елементів забезпечення якісного освітнього процесу.
Методологія: проаналізовано сутність категорії «інтерактивні освітні платформи» та досліджено їх основні особливості. У процесі наукового дослідження були використані такі методи: критичного аналізу наукової і методичної, педагогічної літератури з проблематики для вивчення стану досліджуваної проблеми; порівняльнозіставний – для вивчення поглядів різних науковців на порушену проблему; систематизації й узагальнення – для формулювання висновків.
Наукова новизна: Проведено та описано аналіз критеріїв відбору найбільш корисних та інноваційних інтерактивних платформ, а також їх основні особливості та роль у стратегіях вивчення мови немовних спеціальностей.
Висновок: інтерактивні платформи відіграють значну роль в організації навчального процесу, оскільки надають студентам доступ до самоосвіти, нетрадиційного накопичення знань через джерела ІКТ, допомагають розширити можливості для творчості, забезпечують неординарний підхід до вирішення виробничих завдань, ситуації у підготовці конкурентоспроможних спеціалістів. Таким чином студенти з немовних спеціальностей отримують можливість покращити свої мовні здібності поряд із основною сферою навчання, сприяючи швидкості виконання навчальних завдань і покращенню якості освіти.