ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ І ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВ У ГОВОРІННІ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242722Ключові слова:
майбутні вчителі англійської та французької мов, методична контрольно-оцінювальна компетентність у говорінніАнотація
У статті висвітлюється проблема підготовки майбутніх учителів англійської та французької мов до контролю та оцінювання говоріння учнів. Представлено структуру методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх вчителів у говорінні та систему завдань для її формування, визначено формат та режими навчальної діяльності.
Мета роботи полягає в тому, щоб представити структуру методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх учителів англійської і французької мов у говорінні та систему завдань для її формування.
Методологія дослідження ґрунтується на теоретичних й емпіричних методах дослідження: критичний аналіз педагогічних і методичних джерел для з’ясування стану дослідженості проблеми опанування методичною контрольно-оцінювальною компетентністю майбутніми викладачами іноземних мов у говорінні та укладання системи завдань. Теоретичну основу дослідження складають системний підхід та принцип наступності в організації освітнього процесу.
Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше укладено структуру методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх учителів англійської та французької мов у говорінні та запропоновано систему вправ для її формування.
Висновки. Автором запропоновано структуру методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у говорінні, до складу якої включено методичні знання, методичні вміння та психологічний компонент, та представлено систему завдань для її формування. Перспективи подальших наукових розвідок автор вбачає в розширенні спектру завдань з оволодіння методичною контрольно-оцінювальною діяльністю майбутніми вчителями іноземних мов.