ВПЛИВ ЗАНЯТЬ CONTEMPORARY НА РОЗВИТОК КООРДИНАЦІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІВЧАТ 7-9 РОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.232005Ключові слова:
хореографія, координаційні якості, contemporaryАнотація
Мета роботи – теоретично обґрунтувати вплив занять contemporary на розвиток координаційних якостей у дівчат 7-9 років.
Методологія. Для вирішення поставленої проблеми були використані такі методи дослідження – аналіз та узагальнення науково-методичних джерел, досвіду передової практики, і спостереження, що дає можливість з'ясувати сучасний стан теорії і практики організації та проведення занять з contemporary в гуртках і закладах позашкільної освіти, систематизувати та узагальнити інформацію про досліджуваний об’єкт.
Наукова новизна полягає у тому, що вперше було теоретично обґрунтовано вплив занять contemporary на розвиток координаційних якостей у дівчат 7-9 років.
Висновок. В результаті аналізу науково-методичної літератури та спостереження, можемо стверджувати, що заняття contemporary сприяють розвитку координаційних якостей у дівчат 7-9 років завдяки поєднання різних стилів танцю зі своєю специфікою виконання, базовими рухами з класичного танцю та модерну, імпровізацією з різними руховими задачами, та з відчуттям контролю свого тіла під різноманітний музичний супровід та без нього.
Запропоновані методичні рекомендації сприятимуть розвитку координаційних якостей дівчат 7-9 років на заняттях з contemporary за умов систематичності й цілісності їх використання.
Посилання
VolkovL V. (1993). Osnovy sportyvnoyi pidhotovky ditey ta pidlitkiv. K.: Vyshchashkola. 152 s.
Hryhoryan E. A. (2006). Rukhova koordynatsiy ashkolyariv zalezhno vid viku, stati i zanyatʹ sportom. Avtoref. Dys. kand. ped. nauk. K.
Zhlobo T.M., ZhloboSt O., Polovnykov I.I. (2019). Rozvytok koordynatsiynykh yakostey studentok pidcha szaynyaty Kangoo Jumps™. [Visnyk Natsionalʹnoho universytetu «Chernihivsʹkyy kolehium» imeni T.H. Shevchenka]. Vip. 3 (159). Red. M. O. Nosko. Chernihiv. NUCHK, C. 357–361.
Lyakh V. (2007) Rozvytok koordynatsiynykh zdibnostey u shkilʹnomu vitsi. Fizkulʹtura v shkoli. № 5. S. 25-28.
Platonov V.M. (2004) Systema pidhotovky sportsmeniv u olimpiysʹkomu sporti. Zahalʹna teoriya ta yiyi praktychni prohramy. K. Olimpiysʹka literatura, S. 408-421.
Kholʹchenkova N.M. (2018). Suchasnyy tanetsʹ: osnovni napryamky ta kharakterni osoblyvosti rozvytku. [Visnyk Chernihivsʹkoho natsionalʹnoho pedahohichnoho universytetu imeni T.H. Shevchenka]. Chernihiv. Vyp. 154. T. 2 S. 183-187.
Sharykov D.I. (2010). «Contemporary dance» u baletmeystersʹkomu mystetstvi. Navchalʹnyy posibnyk. K.: KyMU. 186 s.
Sharikov D.I. (2008). Klasyfikatsiya suchasnoyi khoreohrafiyi. Nauk.-popul. vyhlyad. Vydavetsʹ Karpenko V.M. 168 s.
Sharikov D. I. (2010). Teoriya, istoriya ta praktyka suchasnoyi khoreohrafiyi. Henezys ta klasyfikatsiya suchasnoyi khoreohrafiyi – napryamy, styli, vydy. K. KiMU. 208 s.