ВПЛИВ ЗАНЯТЬ CONTEMPORARY НА РОЗВИТОК КООРДИНАЦІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІВЧАТ 7-9 РОКІВ

Автор(и)

  • Тетяна Жлобо Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-6811-9388
  • Анастасія Кравченко Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0003-1321-4019
  • Ангеліна Шевчук Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-1443-2985

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.232005

Ключові слова:

хореографія, координаційні якості, contemporary

Анотація

Мета роботи – теоретично обґрунтувати вплив занять contemporary на розвиток координаційних якостей у дівчат 7-9 років.
Методологія. Для вирішення поставленої проблеми були використані такі методи дослідження – аналіз та узагальнення науково-методичних джерел, досвіду передової практики, і спостереження, що дає можливість з'ясувати сучасний стан теорії і практики організації та проведення занять з contemporary в гуртках і закладах позашкільної освіти, систематизувати та узагальнити інформацію про досліджуваний об’єкт.
Наукова новизна полягає у тому, що вперше було теоретично обґрунтовано вплив занять contemporary на розвиток координаційних якостей у дівчат 7-9 років.
Висновок. В результаті аналізу науково-методичної літератури та спостереження, можемо стверджувати, що заняття contemporary сприяють розвитку координаційних якостей у дівчат 7-9 років завдяки поєднання різних стилів танцю зі своєю специфікою виконання, базовими рухами з класичного танцю та модерну, імпровізацією з різними руховими задачами, та з відчуттям контролю свого тіла під різноманітний музичний супровід та без нього.
Запропоновані методичні рекомендації сприятимуть розвитку координаційних якостей дівчат 7-9 років на заняттях з contemporary за умов систематичності й цілісності їх використання.

Біографії авторів

Тетяна Жлобо, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Researcher ID AAC-6830-2020
Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фізичного виховання та хореографії, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (Чернігів, Україна)

Анастасія Кравченко, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Викладач кафедри фізичного виховання та хореографії, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (Чернігів, Україна)

Ангеліна Шевчук, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Викладач кафедри фізичного виховання та хореографії, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (Чернігів, Україна)

Посилання

VolkovL V. (1993). Osnovy sportyvnoyi pidhotovky ditey ta pidlitkiv. K.: Vyshchashkola. 152 s.

Hryhoryan E. A. (2006). Rukhova koordynatsiy ashkolyariv zalezhno vid viku, stati i zanyatʹ sportom. Avtoref. Dys. kand. ped. nauk. K.

Zhlobo T.M., ZhloboSt O., Polovnykov I.I. (2019). Rozvytok koordynatsiynykh yakostey studentok pidcha szaynyaty Kangoo Jumps™. [Visnyk Natsionalʹnoho universytetu «Chernihivsʹkyy kolehium» imeni T.H. Shevchenka]. Vip. 3 (159). Red. M. O. Nosko. Chernihiv. NUCHK, C. 357–361.

Lyakh V. (2007) Rozvytok koordynatsiynykh zdibnostey u shkilʹnomu vitsi. Fizkulʹtura v shkoli. № 5. S. 25-28.

Platonov V.M. (2004) Systema pidhotovky sportsmeniv u olimpiysʹkomu sporti. Zahalʹna teoriya ta yiyi praktychni prohramy. K. Olimpiysʹka literatura, S. 408-421.

Kholʹchenkova N.M. (2018). Suchasnyy tanetsʹ: osnovni napryamky ta kharakterni osoblyvosti rozvytku. [Visnyk Chernihivsʹkoho natsionalʹnoho pedahohichnoho universytetu imeni T.H. Shevchenka]. Chernihiv. Vyp. 154. T. 2 S. 183-187.

Sharykov D.I. (2010). «Contemporary dance» u baletmeystersʹkomu mystetstvi. Navchalʹnyy posibnyk. K.: KyMU. 186 s.

Sharikov D.I. (2008). Klasyfikatsiya suchasnoyi khoreohrafiyi. Nauk.-popul. vyhlyad. Vydavetsʹ Karpenko V.M. 168 s.

Sharikov D. I. (2010). Teoriya, istoriya ta praktyka suchasnoyi khoreohrafiyi. Henezys ta klasyfikatsiya suchasnoyi khoreohrafiyi – napryamy, styli, vydy. K. KiMU. 208 s.

Downloads

Опубліковано

11.09.2023

Номер

Розділ

БІОМЕХАНІЧНІ, ПЕДАГОГІЧНІ, МЕДИКО-БІОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ