ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ – РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ
Ключові слова:
студент-медик, рухова активність, фізичне виховання, професійно- прикладна фізична підготовка, дистанційне навчанняАнотація
У статті розглянуто сучасний підхід до професійно-прикладної підготовки студентів медичних закладів освіти за допомогою дистанційного навчання в умовах пандемії. Визначається місце фізичного виховання у системі вищої професійної освіти. Розкрито значення та уточнено структуру професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних університетів для успішного навчання та праці. Проаналізовано наукові джерела з метою виявлення спрямованості професійно-прикладної фізичної підготовки студента медичного закладу. Доведено, що дієвий підхід студентів-медиків до фізкультурно-оздоровчій діяльності – необхідна умова гармонійного розвитку особистості, що набуває якості цілеспрямованого впливу на них згідно потреб для успішного виконання ними професійних функцій.
Метою даної статті є з’ясувавання особливостей професійно-прикладної підготовки студентів медичних закладів освіти в контексті сьогодення та визначення основних напрямів її вирішення в умовах дистанційного навчання.
Використана методологія гуманістичного, теоретичного та системного підходів. Наукова новизна полягає у впровадженні онлайн занять фізкультурно-оздоровчого напрямку, що сприятиме ефективності самостійної діяльності та позитивно впливатиме на професійно-прикладну підготовку і фізичний розвиток студентів очного навчання, які перейшли на дистанційну форму освіти.
Висновки. Отже, важливу роль у формуванні гармонійної особистості майбутнього фахівця, його професійних здібностей відіграє фізичне виховання, а саме професійно-прикладна фізична підготовка, яка повною мірою сприяє створенню необхідного рівня професійно важливих якостей, умінь і навичок, що спонукає до самовдосконалення.