ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ІНШОМОВНОЇ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТЕНТИЧНОЇ ВІДЕОФОНОГРАМИ
Ключові слова:
автентична відеофонограма, автентичні навчальні відеокурси, автентичний художній відеофільм, іншомовна навчально-стратегічна компетентність, майбутні вчителі початкової школиАнотація
Стаття присвячена висвітленню теоретичних передумов використання автентичної відеофонограми для формування у майбутніх учителів початкової школи іншомовної навчально-стратегічної компетентності. Описано переваги використання автентичної відеофонограми для формування у майбутніх учителів початкової школи іншомовної навчально-стратегічної компетентності та надано стислу характеристику типів автентичних відеофонограм для відповідного навчання; відібрано 5 сайтів з відео подкастами, 30 автентичних навчальних відеокурсів, 82 автентичних художніх відеофільма.
Метою статті є висвітлення проблеми використання автентичної відеофонограми для формування у майбутніх учителів початкової школи іншомовної навчальностратегічної компетентності.
Методологічною основою статті є психологічні, педагогічні та методичні теорії та положення, що розкривають концептуальні підходи щодо досліджуваної проблематики.
Наукова новизна полягає у визначенні переваг використання автентичної відеофонограми для формування у майбутніх учителів початкової школи іншомовної навчально-стратегічної компетентності та надано характеристику типів автентичних відеофонограм для відповідного навчання.
Висновки. Використання автентичної відеофонограми у навчальному процесі відкриває великі можливості для формування англомовної навчально-стратегічної компетентності у майбутніх учителів початкової школи та розвитку їх творчого потенціалу. Численними сучасними науковими дослідженнями було підтверджено збільшення швидкості візуального сприйняття, молодь стає більш візуально орієнтованою, і відповідно до цього, ефективним засобом подання навчального матеріалу є його візуалізація. Одним із шляхів оптимізації навчального процесу з формування англомовної навчально-стратегічної компетентності у майбутніх учителів початкової школи вбачаємо у використанні зорової наочності, зокрема, автентичної відеофонограми. Подальшими напрямками наукового дослідження є розробка нових стратегій створення комплексів вправ для формування англомовної навчально-стратегічної компетентності у майбутніх учителів початкової школи на базі автентичної відеофонограми.