РЕАЛІЗАЦІЯ ЦІЛЕЙ ПРАКТИЧНОГО КУРСУ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ZOOM

Автор(и)

  • Людмила Ушакова Викладач Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0003-2951-4040
  • Оксана Панзига Викладач Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-1273-9772
  • Наталія Уланович Викладач Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0001-6806-9838
  • Анатолій Попсуй Викладач Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-1334-8562

Ключові слова:

дистанційне навчання, іноземна мова, телекомунікаційні технології, сервіс Zoom

Анотація

У статті розглянуто сутність дистанційного навчання та проаналізовано використання можливих веб ресурсів для проведення онлайн занять з різних навчальних дисциплін. Акцептована увага на специфічних особливостях предмету «іноземна мова».

Мета статті полягає у виявленні та аналізі можливостей використання сервісу Zoom для реалізації цілей навчання іноземної мови у рамках практичного курсу другої іноземної мови студентів філологічного факультету. Розглядаються основні інструменти сервісу Zoom та можливості їх використання на заняттях з іноземної мови. Особлива увага приділяється використанню опції «Сесійні зали» як найбільш ефективній можливості організації партнерської роботи студентів у парах або групах за умов дистанційного навчання.

Методологія. Для досягнення поставленої мети в роботі використовувалися такі теоретичні методи дослідження як аналіз, синтез, співставлення і порівняння, а також емпіричні методи, такі як спостереження, опитування і пробне навчання.

Наукова новизна полягає в окресленні особливостей та переваг використання сервісу Zoom для реалізації цілей навчання іноземної мови із збереженням комунікативних форм і методів навчання, що забезпечують умови формування мовленнєвих компетентностей.

Висновки. За допомогою технології опосередкованого активного спілкування викладачів зі студентами з використанням телекомунікаційного зв’язку, а також інформаційних технологій створення, передачі і збереження навчальних матеріалів, організації і супроводу навчального процесу дистанційного навчання є достатньо можливостей організувати освітній процес відповідно до мети, цілей, змісту, методів навчання кожного окремого предмету. Для організації занять з практичного курсу другої іноземної мови в синхронному режимі дистанційного навчання ми обрали сервіс Zoom для проведення онлайн конференцій. Умови та інструменти, які пропонує цей сервіс, є вигідними та дозволяють максимально наблизити форму онлайн заняття до форми заняття в звичайному режимі. Опції, які пропонує Zoom дозволяють повною мірою використовувати різноманітні форми та методи навчання, застосовувати комунікативну методику та розвивати чотири основних видів мовної діяльності: аудіювання, читання, письмо, говоріння.

Downloads

Опубліковано

25.12.2023