ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІЗ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Ключові слова:
інноваційні технології, професійна підготовка, заклад початкової освіти, майбутній учитель початкових класів, фізична культураАнотація
У статті проведено аналіз інноваційних технологій з проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури залишається актуальною педагогічною проблемою.
Мета дослідження – проаналізувати, узагальнити інноваційні технології із проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури.
Методологія. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації викладеної у науковій літературі. Разом із тим, здійснити узагальнення, яке має визначити перспективи вдосконалення авторської технології креативно-оздоровчого фізичного виховання учнів закладів початкової освіти.
Наукова новизна. Здійсненням науково-теоретичного аналізу педагогічних новаторських розробок зроблено спробу якомога більше збагатити і глибше обґрунтувати необхідність впровадження, розробленої педагогічної технології креативно-оздоровчого фізичного виховання учнів початкових класів. Адже заклад початкової освіти є складовою загальної системи діяльності школи і має бути логічним початком і продовженням у діяльності всієї середньої школи.
Висновки, що зроблено внаслідок звернення до здобутків педагогів, чиї інноваційні педагогічні розробки відомі педагогічній громадськості, як такі, що здійснювали своєрідний вихід освіти на новий, значно більш вищий рівень звичайних досягнень, надихнули на підвищення наукового інтересу до проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. Кожен урок фізичної культури повинен в тій чи іншій мірі задовольняти весь спектр потреб дитини, а не тільки будь-якого одного чи ще якогось.