ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ З ІНФОРМАТИКИ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Н. М. Кушнарьова Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-7588-7967
  • Т. В. Жук Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Ключові слова:

інформатика, навчальне середовище, онлайн-ресурси, дистанційне навчання, інформаційні технології

Анотація

У роботі представлено та проаналізовано сучасні онлайн-ресурси, які можуть бути використані в організації навчального процесу з інформатики в умовах дистанційного навчання. Зазначено, що запропоновані онлайн-ресурси надають додаткові можливості для організації навчального процесу, сприяють удосконаленню інформаційної грамотності учнів та реалізації їх навчальних можливостей. Актуальність статті зумовлена необхідністю формування інформатичних компетентностей учнів із використанням онлайн-ресурсів в організації навчального процесу з інформатики в умовах дистанційного навчання.

Мета роботи полягає у висвітленні особливостей використання онлайн-ресурсів з інформатики при організації дистанційного навчання.

Методологія дослідження включає матеріалістичні теорії пізнання, згідно з якими пізнання об’єктивної реальності є процесом творчого відображення її в свідомості людини; діалектичне вчення про діяльність, творчу сутність особистості; вплив навчальної діяльності з використанням онлайн-ресурсів на розумовий розвиток особистості та підвищення її творчого потенціалу у процесі дистанційного навчання.

Наукова новизна полягає в первинному обґрунтуванні дидактичних умов використання онлайн-ресурсів з інформатики при організації дистанційного навчання, розроблено технологію застосування онлайн-ресурсів з інформатики при організації дистанційного навчання.

Висновки. Визначено можливості та резерви ефективного використання онлайнресурсів з інформатики при організації дистанційного навчання з метою формування інформатичних компетентностей учнів та підвищення активізації та результативності навчального процесу.

Біографії авторів

Н. М. Кушнарьова, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри технологічної освіти та інформатики
Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
(Чернігів, Україна)

Т. В. Жук, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Магістрантка технологічного факультету
Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
(Чернігів, Україна)

Посилання

Shovkun, V. V. Vykorystannia dystantsiinykh tekhnolohii u protsesi pidhotovky maibutnikh uchyteliv Informatyky [The use of remote technologies in the training of future teachers of computer science]. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_23.

Shuliar, V. I., Zakhar, O. H. Orhanizatsiia osvitnoho protsesu iz zastosuvanniam tekhnolohii dystantsiinoho navchannia U 20202021 navchalnomu rotsi [Organization of the educational process with the use of distance learning technologies in the 2020/2021 academic year]. Retrieved from: https://moippo.mk.ua/wpcontent/uploads/pdf.

Kalendarno tematychne planuvannia z informatyky [Calendar thematic planning in computer science]. Retrieved from: https://vsimpptx.com/plansinf

Postova, S. A. Pidhotovka uchniv do uchasti v olimpiadakh z informatyky ta informatsiinykh tekhnolohii z vykorystanniam internet-resursiv [Preparing students to participate in competitions in computer science and information technology using Internet resources]. Retrieved from: https://core.ac.uk/download/pdf/42975905.pdf.

Downloads

Опубліковано

12.01.2024

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ