ВИКОРИСТАННЯ 3D ПРОГРАМ ПРИ ВИВЧЕННІ МОДЕЛЮВАННЯ ОДЯГУ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
3D-моделювання, основна школа, тривимірна графіка, моделювання одягу, проєктАнотація
Основне спрямування статті й мета роботи – є дослідження на основі теоретичних та методологічних засад особливостей вивчення учнями основної школи 3Dграфіки в моделюванні одягу, особливо на уроках технологій при виконанні творчих проєктів. Йдеться про гнучкість у практичній діяльності, сміливість у подоланні труднощів, відкритість новому, неординарне мислення, активність, яскраву творчість. Формування статті спирається на результати аналізу останніх публікацій і досліджень, які присвячені проблемі виконання й розробки творчих проєктів в основній школі.
Методологія побудована на використанні класичних методів дослідження: методи аналізу продуктів діяльності, аналізу літературних джерел, методу порівняння, систематизації, методу класифікації, що дали можливість науково-теоретично обґрунтувати матеріал.
Наукова новизна статті полягає у досконалому аналізі вивчення 3D програм учнями при вивченні моделювання одягу на уроках технологій в основній школі. Використання даних програм створює умови для всебічного, інтелектуального особистісного розвитку і виховання учнів при створенні творчих проєктів на уроках технологій.
Висновки. Виконання творчого проєкту учнями за допомогою 3D програм для моделювання, забезпечить їх всебічний та творчий розвиток, впровадження програм в навчальний процес в основній школі створить умови для формування таких необхідних якостей особистості, як охайність, сконцентрованість, терплячість.
Посилання
Kolosnichenko, M. V. (2010). Kompiuterne proektuvannia odiahu [Computer-aided design of clothing]. Kyiv, Ukraine.
Kolosnichenko, M.V. (2011). Moda I odiah. Osnovy proektuvannia ta vyrobnytstva odiahu [Fashion and clothing. Basics of design and production of clothing]. Kyiv, Ukraine.
Kobliakova, E.B. (1988) Konstruirovanie odezhdy s elementami SAPRU [Design of clothes with SAPR elements]. Moskva, Russia.
Mazurenko, S. G., Kostogryz, Yu. O. (2015). Dotsilnist vycorystania system avtomatyzovanogo proectuvania odiagu pry pidgotovtzi vchiteliv technologiy do navchania starshoclasnyciv za profilem «Konstruyuvania ta modelyuvania odiagu» [The correctness of the automated clothes’ projecting system usage during future teachers of technologies’ training senior pupils according to the specialty «Projecting and modeling of clothes»] Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni T. H. Shevchenka – Bulletin of Chernihiv National Pedagogical T. G. Shevchenka University. Chernihiv, № 125, 177-180.
Pashkevych, K.L. (2014). Novi tekhnolohii: 3D printer [New technologies: 3D printer]. Lehka promyslovist – Textile & Fashion Industry, № 1, 22–25.
Polat, E.S. (2004). Metod proektov: tipologiya i struktura [Project method: typology and structure]. Luchshiye stranitsy pedagogicheskoy pressy – The best pages of the educational press, 1, 9–17.
Radkevych, V.O. (2005). Modeliuvannia odiahu [Modeling of clothes]. Kyiv, Ukraine.
Sysoieva, S. (2005). Osobystisno zoriientovani tekhnolohii: metod proektiv [Personally oriented technologies:method of projects]. Pidruchnyk dlia dyrektora – Tutorial for the director, 9–10, 25–28.