ВИКОРИСТАННЯ 3D ПРОГРАМ ПРИ ВИВЧЕННІ МОДЕЛЮВАННЯ ОДЯГУ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • С. Г. Мазуренко Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0001-5606-9865
  • В. М. Бондаренко Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Ключові слова:

3D-моделювання, основна школа, тривимірна графіка, моделювання одягу, проєкт

Анотація

Основне спрямування статті й мета роботи – є дослідження на основі теоретичних та методологічних засад особливостей вивчення учнями основної школи 3Dграфіки в моделюванні одягу, особливо на уроках технологій при виконанні творчих проєктів. Йдеться про гнучкість у практичній діяльності, сміливість у подоланні труднощів, відкритість новому, неординарне мислення, активність, яскраву творчість. Формування статті спирається на результати аналізу останніх публікацій і досліджень, які присвячені проблемі виконання й розробки творчих проєктів в основній школі.

Методологія побудована на використанні класичних методів дослідження: методи аналізу продуктів діяльності, аналізу літературних джерел, методу порівняння, систематизації, методу класифікації, що дали можливість науково-теоретично обґрунтувати матеріал.

Наукова новизна статті полягає у досконалому аналізі вивчення 3D програм учнями при вивченні моделювання одягу на уроках технологій в основній школі. Використання даних програм створює умови для всебічного, інтелектуального особистісного розвитку і виховання учнів при створенні творчих проєктів на уроках технологій.

Висновки. Виконання творчого проєкту учнями за допомогою 3D програм для моделювання, забезпечить їх всебічний та творчий розвиток, впровадження програм в навчальний процес в основній школі створить умови для формування таких необхідних якостей особистості, як охайність, сконцентрованість, терплячість.

Біографії авторів

С. Г. Мазуренко, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри професійної освіти та безпеки життєдіяльності
Національного університету «Чернігівський колегіум імені Т. Г. Шевченка
(Чернігів, Україна)

В. М. Бондаренко, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Магістрантка технологічного факультету
Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
(Чернігів, Україна)

Посилання

Kolosnichenko, M. V. (2010). Kompiuterne proektuvannia odiahu [Computer-aided design of clothing]. Kyiv, Ukraine.

Kolosnichenko, M.V. (2011). Moda I odiah. Osnovy proektuvannia ta vyrobnytstva odiahu [Fashion and clothing. Basics of design and production of clothing]. Kyiv, Ukraine.

Kobliakova, E.B. (1988) Konstruirovanie odezhdy s elementami SAPRU [Design of clothes with SAPR elements]. Moskva, Russia.

Mazurenko, S. G., Kostogryz, Yu. O. (2015). Dotsilnist vycorystania system avtomatyzovanogo proectuvania odiagu pry pidgotovtzi vchiteliv technologiy do navchania starshoclasnyciv za profilem «Konstruyuvania ta modelyuvania odiagu» [The correctness of the automated clothes’ projecting system usage during future teachers of technologies’ training senior pupils according to the specialty «Projecting and modeling of clothes»] Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni T. H. Shevchenka – Bulletin of Chernihiv National Pedagogical T. G. Shevchenka University. Chernihiv, № 125, 177-180.

Pashkevych, K.L. (2014). Novi tekhnolohii: 3D printer [New technologies: 3D printer]. Lehka promyslovist – Textile & Fashion Industry, № 1, 22–25.

Polat, E.S. (2004). Metod proektov: tipologiya i struktura [Project method: typology and structure]. Luchshiye stranitsy pedagogicheskoy pressy – The best pages of the educational press, 1, 9–17.

Radkevych, V.O. (2005). Modeliuvannia odiahu [Modeling of clothes]. Kyiv, Ukraine.

Sysoieva, S. (2005). Osobystisno zoriientovani tekhnolohii: metod proektiv [Personally oriented technologies:method of projects]. Pidruchnyk dlia dyrektora – Tutorial for the director, 9–10, 25–28.

Downloads

Опубліковано

12.01.2024

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ