МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Ю. М. Носко Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка (Чернігів, Україна) https://orcid.org/0000-0003-1077-8206

Ключові слова:

методика, експериментальне дослідження, професійна підготовка, початкова школа, фізична культура

Анотація

У статті розкривається методика дослідження системи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. У визначенні сутності методики дослідження сформульовано методологічну характеристику, яка обґрунтовано визначає зміст, організацію експериментального дослідження та подальший їх теоретичний аналіз.

Під ефективністю системи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури розуміється така їх вища освіта, що відповідає гуманістичним ідеям, положенням і технологіям, які теоретично обумовлюють як фізичний, так і креативний розвиток підростаючого покоління дітей молодшого шкільного віку.

У статті визначені і розкриті основні етапи дослідження, визначені показники професійної компетентності.

Мета дослідження передбачає визначення змісту та системи організації професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури як інноваційної педагогічної системи.

Методологія. У даному дослідженні застосовувався дослідницький інструментарій, що включав методи теоретичного та емпіричного дослідження. Окрім того, належне місце у дослідженні було надано монографічному методу, застосування якого сприяло постійному поглибленню оволодіння станом теоретичної розробленості досліджуваної проблеми.

Методика дослідження передбачає залучення студентів – майбутніх учителів фізичного виховання початкової школи, учнів, їх батьків, учителя.

Висновки. Вірогідність успішного впровадження технології креативно-оздоровчого фізичного виховання учнів початкової школи може бути забезпечена гуманістичною обґрунтованістю психолого-педагогічних умов професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як фахівців нової суспільно-активної, креативно-мислячої формації.

Починаючи зі створення умов самореалізації учня, реально можливо і достатньо ефективно спрямувати не тільки фізичний, а й креативний його розвиток, що сприяє формуванню сучасної самодостатньої особистості.

Downloads

Опубліковано

06.03.2024

Номер

Розділ

БІОМЕХАНІЧНІ, ПЕДАГОГІЧНІ, МЕДИКО-БІОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ