ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНОЇ ВІДЕОФОНОГРАМИ ДЛЯ ІНШОМОВНОЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
автентична відеофонограма, автентичні навчальні відеокурси, автентичний художній відеофільм, водкаст, практична іншомовна підготовкаАнотація
Стаття присвячена висвітленню теоретичних передумов використання автентичної відеофонограми для іншомовної практичної підготовки студентів. Описано переваги використання автентичної відеофонограми для іншомовної практичної підготовки студентів та надано стислу характеристику типів автентичних відеофонограм для відповідного навчання.
Метою статті є висвітлення проблеми використання автентичної відеофонограми для практичної іншомовної підготовки студентів закладів вищої освіти.
Методологічною основою статті є психологічні, педагогічні та методичні теорії таположення, що розкривають концептуальні підходи щодо досліджуваної проблематики. Наукова новизна полягає у визначенні переваг використання автентичної відеофонограми для іншомовної практичної підготовки студентів закладів вищої освіти та надано характеристику типів автентичних відеофонограм для відповідного навчання.
Висновки. Використання автентичної відеофонограми у навчальному процесі відкриває великі можливості для іншомовної практичної підготовки студентів немовних спеціальностей та розвитку їх творчого потенціалу. Теоретичне положення про ефективність використання слухо-зорового синтезу у навчанні підтверджено експериментально – збільшується швидкість візуального сприйняття. Оскільки молодь стає більш візуально орієнтованою, ефективним способом подання навчального матеріалу є його візуалізація. Одним із шляхів оптимізації навчального процесу з іншомовної практичної підготовки студентів закладів вищої освіти є використання зорової наочності, зокрема, автентичної відеофонограми, раціональне використання зазначених переваг автентичної відеофонограми, розробка нових стратегій створення комплексів вправ для формування іншомовної комунікативної компетентності на базі автентичної відеофонограми.
Посилання
Bychkova, N. I. (1999). Osnovy vykorystannia videofonogramy ta fonogramy dlya navchannya inozemny`x mov: monografiya [Fundamentals of the Usage of Video and Phonograms in Teaching Foreign Languages: monograph]. Ky`yiv: Vipol.
Volodin, A. A., and Volodin, A. A. (2013). Metodika primenenija tehnologii podkastinga v obuchenii: monografija [Methods of Applying Podcasting Technology in Teaching: monograph]. Podolsk, Russia : ANO VPO «MOGI».
Konotop, O. S. (2010). Metodyka navchannia maibutnikh filolohiv anhliiskoho dialohichnoho spilkuvannia z vykorystanniam videofonohramy` [Methods of Teaching Future Philologists English Dialogic Communication Using Video]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, Ukraine.
Konotop, O. (2015). Perevagy vykorystannia avtentychnoi videofonogramy u vyvchenni inozemnykh mov i kultur [The Advantages of Using Authentic Video in Teaching Foreign Languages and Cultures]. Zdobutky ta perspektyvy rozvytku suchasnoho movoznavstva. Kyiv, Ukraine : Vyd-vo «Politekhnika».
Kochevanov, A. (2015). Smotrite v oba ili nemnogo ob infografike. [Keep your Eyes Open or a Little about Infographics]. Retrieved from https://habr.com/ru/post/273291/
Ljahovickij, M. V. (1981). Tehnicheskie sredstva v obuchenii inostrannym jazykam [Technical Aids in Teaching Foreign Languages]. Moscow, Ukraine : Prosveshhenie.
Mospan, N. V. (2009). Navchannia emotsiino-modalnoi intonatsii z vykorystanniam avtentychnykh videokursiv (anhliiska mova, II kurs movnoho vyshhoho zakladu osvity) [Teaching Emotional and Modal Intonation with the Use of Authentic Video Courses (English, Second Year of Linguistic Higher Institutions)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, Ukraine.
Sysoev, P. V. (2014). Podkasty v obuchenii inostrannomu jazyku [Podcasts in Foreign Language Teaching]. Jazyk i kultura – Language and Culture. No. 2 (26).
Tolokonnikov, V. A. (1992). Vlijanie formy audiovizual'noj informacii na usvoenie uchebnogo materiala [The Influence of the Form of Audiovisual Information on the Assimilation of Educational Material]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow, Russian Federation.
Fokin, E. I. (1998). Psihologija i pedagogika: Uchebnoe posobie [Psychology and Pedagogy: Textbook]. Habarovsk: RIC HGAJeP.
Yak i dlia choho vykorystovuvaty vizualizatsiiu danykh? [How and What for to Use Data Visualization?]. (2014). Retrieved from http://eidos.org.ua/novyny/yak-i-dlya-choho-vykorystovuvaty-vizualizatsiyudanyh/
Yakhniuk, T. O. (2002). Vykorystannia frahmentiv khudozhnikh videofilmiv dlia navchannia studentiv movnykh spetsialnostei sotsiokulturnoi anhliiskoi leksyky [Using Fragments of Feature Films to Teach Students of Language Specialties to Socio-Cultural English Vocabulary]. Candidate’s thesis. Kyiv, Ukraine: Kyiv National Linguistic University.
Erben, T., Ban, R, and Castaneda, M. (2009). Teaching English Language Learners through Technology. Routledge Taylor and Francis Group New York and London.