ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПРАКТИКУМІВ НАВЧАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ТА ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ

Автор(и)

  • Г. М. Тимченко Кандидат біологічних наук, доцент, доцент, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна (Харків, Україна) https://orcid.org/0000-0001-7745-0817
  • М. І. Ленд’єл Старший викладач, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна (Харків, Україна) https://orcid.org/0000-0002-6708-104X
  • А. А. Мананчиков Старший викладач Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна (Харків, Україна) https://orcid.org/0000-0001-5543-6774
  • А. М. Закревський Кандидат медичних наук, доцент, доцент, Харківська медична академія післядипломної освіти (Харків, Україна) https://orcid.org/0000-0001-6986-9351

Ключові слова:

дистанційні курси, освітні технології, інтерактивні практичні роботи

Анотація

Останнім зростає рівень інтелектуальних запитів студентів, і водночас з’являються нові технології навчання, з якими має бути обізнаний кожний майбутній фахівець. Сучасний високотехнологічний етап розвитку суспільства вимагає від людини надшвидкого та гармонійного розвитку своїх фізичних, психічних можливостей, удосконалення адаптаційних механізмів за допомогою виховання нового ставлення до самої себе, до свого здоров’я.

Мета: вивчення дидактичних засад створення інтерактивних практикумів навчання основ здоров’я та фізичної реабілітації.

Методологія роботи полягала у розробці нових освітніх ресурсів на базі LMS Moodle, створення елементами системи LMS Moodle інтерактивних практикумів задля діагностики і моніторингу учасників освітнього процесу та аналізу особливостей використання в освітньому процесі.

Наукова новизна: вперше узагальнені дані про технології створення інтерактивних практикумів елементами системи LMS Moodle задля впровадження засобів електронної діагностики у розвиток системи дистанційного навчання на базі класичного університету.

Висновки: визначено переваги використання інтерактивних практикумів навчання основ здоров’я та фізичної реабілітації в системі класичної освіти, до яких належить якість, доступність, наявність діагностичного компонента, наявність аудіовізуального супроводу навчання. Задля організації самостійної роботи студентів під час змішаного навчання із використанням LMS Moodle значна увага приділяється розвитку навичок самостійної роботи у системі електронного навчання, раціональній організації засвоєння навчального матеріалу завдяки часовим обмеженням доступу до завдань, створення за допомогою зрозумілих сервісів і програм різноманітних інтерактивних практичних робіт, а також імплементація засобами системи навчального матеріалу задля використання цих елементів з метою педагогічних та діагностичних вимірювань, а також інтродукція різноманітних завдань для самостійної роботи, які містять елементи інформаційного пошуку в мережі

Downloads

Опубліковано

06.03.2024

Номер

Розділ

БІОМЕХАНІЧНІ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА КОНСТРУКТОРСЬКІ РОЗРОБКИ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ТА СПОРТІ