ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ВИКЛАДАННЯ ВЕБ-ДИЗАЙНУ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.232425Ключові слова:
профільне навчання, веб-дизайн, майбутній учитель технологійАнотація
У статті розкрито сутність поняття «профільне навчання», зміст і переваги профільного навчання. Охарактеризовано основні компоненти та ключові аспекти, які допоможуть майбутньому вчителю технологій набути повноцінний набір знань та навичок, необхідних для успішного та ефективного викладання веб-дизайну в процесі профільного навчання.
Мета статті – розкрити особливості підготовки майбутніх учителів технологій до викладання веб-дизайну в процесі профільного навчання.
Методологія дослідження. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: аналіз і синтез педагогічної та психологічної літератури з проблеми дослідження, спостереження за освітнім процесом студентів, інтерпретація та узагальнення результатів.
Наукова новизна полягає в уточненні сутності поняття «профільне навчання» та визначенні основних компонентів та ключових аспектів підготовки майбутніх учителів технологій до викладання веб-дизайну в процесі профільного навчання.
Висновки. На сьогоднішній день виникає необхідність вивчення профілю «Основи дизайну» учнями старшої школи, оскільки неможливо знайти сфери виробничої чи соціальної практики нашої країни, у якій би не брали участь професійні дизайнери. Веб-дизайн – одна з областей інформаційних технологій, яка найбільш динамічно розвивається та орієнтована на створення графічного інформаційного середовища.
Вивчення курсу «Основи веб-дизайну» допомагає майбутнім учителям технологій оволодіти основними навичками дизайну інтерфейсу із застосуванням сучасних технічних та програмних засобів, розвинути вміння створювати стильову єдність веб-сайтів і удожній смак, що сприятиме підвищенню якості візуальних комунікацій.
Вивчення курсу «Методика профільного навчання» сприяє здобуттю знань з методики викладання технологій у профільній школі, розвитку навичок створення ефективних навчальних ситуацій, формуванню зрілості методичних суджень щодо особливостей викладання технологічного профілю в старшій школі. Даний курс також дозволяє освоїти теоретичні та методичні аспекти проведення уроків профільного навчання в старшій школі, враховуючи нові тенденції у реформуванні технологічної світньої галузі.