ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242615Ключові слова:
інноваційні інструменти, заклад вищої освіти, розвиток підприємливості, формування фінансової грамотності, майбутній вчительАнотація
У статті проаналізовано формування економічних знань у майбутніх учителів засобами інноваційних інструментів. Зазначено, що підприємливі та фінансово грамотні вчителі спроможні виховувати підприємців-новаторів, інвесторів, свідомих платників податків. Обґрунтовано значення отримання майбутніми вчителями економічних знань у закладах вищої освіти (ЗВО).
Мета і завдання. Схарактеризувати та окреслити інноваційні інструменти розвитку економічних знань, зокрема, підприємливості та формування фінансової грамотності у майбутніх учителів.
Методологія дослідження. У статті використано аналіз наукових джерел на філософському та загальнонауковому рівнях пізнання. Методологічною основою дослідження є системний підхід до аналізу, педагогічних досліджень з розвитку підприємливості у майбутніх учителів у закладах вищої освіти.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що систематизовано та обґрунтовано використання інтегрованого підходу до розвитку підприємливості та формування фінансової грамотності у майбутніх вчителів шляхом вивчення курсів економічного спрямування.
Проведене дослідження дозволяє зробити висновок, що розвиток підприємливості та формування фінансової грамотності у майбутніх учителів повинно розглядатися як важливий фактор їх професійної підготовки з використанням інноваційних інструментів. Визначаємо, що оволодіння майбутніми вчителями економічними знаннями є вагомим чинником їх професійного зростання і ресурсом викладацької практики. Знання та навички набуті майбутніми вчителями у ЗВО, є однаково необхідні та важливі як для них самих так і для учнів. Удосконалення викладання економічно-фінансових дисциплін має стати одним з пріоритетних напрямів у системі підготовки майбутніх учителів.