МОТИВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ КОНСТРУКТ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМУНІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ НА ЗАСАДАХ АКМЕГЕРМЕНЕВТИЧНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242631Ключові слова:
студенти факультетів мистецтв, музично - виконавська комунікація, мотиваційно - інформаційний конструкт, акмегерменевтичний підхідАнотація
Статтю присвячено висвітленню мотиваційно-інформаційного конструкту музично-виконавської комунікації студентів факультетів мистецтв з використанням акмегерменевтичного підходу.
Мета роботи – визначити та обґрунтувати мотиваційно-інформаційний конструкт у студентів факультетів мистецтв на засадах акмегерменевтичного підходу, що є одним із основних у структурі виконавської комунікації.
Методологія. У статті на основі акмегерменевтичного підходу використано теоретичні методи: аналіз науково-методичної, психолого-педагогічної літератури; порівняльний аналіз, синтез, узагальнення, систематизація з метою визначення та обґрунтування мотиваційно-інформаційного конструкту в формуванні у студентів факультетів мистецтв виконавської комунікації.
Наукова новизна полягає у визначенні та обґрунтуванні мотиваційно-інформаційного конструкту в формуванні у студентів факультетів мистецтв виконавської комунікації на засадах акмегерменевтичного підходу.
Висновки. Зроблено висновки про те, що виконавська діяльність полягатиме не лише у володінні навичок правильного вдиху і видиху, але також і в умінні підтримувати дихальну опору належним напруженням м’язів. І перша і друга сторони специфіки дихання саксофоніста мають постійно удосконалюватися, а саме це має бути практикування гри тривалих звуків, спеціальних мелодичних вправ, гам, арпеджованих акордів, етюдів, виконання різноманітного репертуару. Тому розуміння студентами факультетів мистецтв даних позицій викликає потребу в удосконаленні власної майстерності через вправляння.
Закцентовано увагу на тому, що об’єднувальною ідеєю, фундаментом теоретичних, методико-практичних пошуків у галузі підготовки студентів факультетів мистецтв до музично-виконавської комунікації визначено акмегерменевтичний підхід, сутність якого полягає в інтеграції та конвергенції мистецьких феноменів та акмеології, як науки про якість творчої діяльності в побудові особистісної траєкторії розвитку.
Подальшого вивчення набувають питання обґрунтування організаційно-методичної моделі формування у студентів факультетів мистецтв виконавської комунікації на засадах акмегерменевтичного підходу.