СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ЄДИНОГО ВСТУПНОГО ІСПИТУ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242701Ключові слова:
єдиний вступний іспит, студент - бакалавр, дисципліна вільного вибору, підготовка, структура, різновиди завдань, читання, лексика, граматикаАнотація
У статті розкрито специфіку підготовки студентів-бакалаврів до складання єдиного вступного істипу з англійської мови та особливості її впровадження під час дистанційного навчання.
У зв’язку з необхідністю забезпечення безперервного освітнього процесу в умовах воєнного стану продумана та ефективна підготовка студентів до іспиту задля вступу на магістерський рівень є невід’ємним компонентом.
Метою роботи є доведення доцільності впровадження окремої вибіркової дисципліни на всіх спеціальностях із метою забезпечення однакової грунтовної підготовки випускників бакалаврату до складання єдиного вступного іспиту з англійської мови.
Методологія дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження застосовано методи теоретичного аналізу, зіставлення, порівняння, систематизації та узагальнення.
Наукова новизна. У статті окреслено особливості та переваги підготовки студентів до складання єдиного вступного іспиту з англійської мови саме в межах вибіркової дисципліни, що дасть змогу охопити більший обсяг матеріалу для роботи зі студентами та підвищить імовірність успішного складання іспиту випускниками різних спеціальностей.
У статті розкрито специфіку підготовки студентів-бакалаврів до складання єдиного вступного істипу з англійської мови та особливості її впровадження під час дистанційного навчання.
У зв’язку з необхідністю забезпечення безперервного освітнього процесу в умовах воєнного стану продумана та ефективна підготовка студентів до іспиту задля вступу на магістерський рівень є невід’ємним компонентом.
Метою роботи є доведення доцільності впровадження окремої вибіркової дисципліни на всіх спеціальностях із метою забезпечення однакової грунтовної підготовки випускників бакалаврату до складання єдиного вступного іспиту з англійської мови.
Методологія дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження застосовано методи теоретичного аналізу, зіставлення, порівняння, систематизації та узагальнення.
Наукова новизна. У статті окреслено особливості та переваги підготовки студентів до складання єдиного вступного іспиту з англійської мови саме в межах вибіркової дисципліни, що дасть змогу охопити більший обсяг матеріалу для роботи зі студентами та підвищить імовірність успішного складання іспиту випускниками різних спеціальностей.
Висновки. Проблема підготовки до єдиного вступного істипу є досить актуальною в сьогоденні. Досліджуються особливості, правильність та оптимізація алгоритму підготовки до випробування. Доведено, що дотримання чітких правил та рекомендацій під час підготовки до іспиту збільшує імовірність його успішного складання. Детально описано структуру завдань єдиного вступного іспиту та поради щодо коректності виконання кожного з них. Запропоновано й доведено доцільність упровадження окремої дисципліни вільного вибору для кращої підготовки до іспиту. Перспектива подальших досліджень наразі на стадії обговорення та визначення майбутніх векторів розширення цієї тематики.