МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Світлана Мазуренко Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти та безпеки життєдіяльності, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0001-5606-9865

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.242905

Ключові слова:

професійна освіта, методика, компетентності, легка промисловість, технологія, матеріалознавство

Анотація

У статті встановлено, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців швейного профілю відбувається через опанування освітніх компонентів через цикл дисциплін професійної підготовки до складу якого входить навчальна дисципліна «Матеріалознавство швейних виробів». Проаналізовано методичні особливості викладання освітнього компоненту «Матеріало­знавство швейних виробів» у професійній підготовці студентів швейного напрямку.

Мета статті – розкрити методичні аспекти викладання освітнього компоненту «Матеріалознавство швейних виробів» освітньо-професійної програми підготовки першого бакалаврського рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта» за профілем підготовки в межах спеціалізації «Технологія виготовлення виробів легкої промисловості».

Методологія дослідження включає загально-теоретичні методи: аналіз та синтез науково-педагогічної літератури, офіційних і нормативних документів; порівняння та узагальнення поглядів науковців на проблему; емпіричні: спостерігання за освітнім процесом, інтерпретація та узагальнення результатів; проєктування змісту і методики викладання освітнього компоненту у професійній підготовці студентів.

Наукова новизна полягає у конкретизації змісту навчального компоненту «Матеріалознавство швейних виробів» для отримання здобувачами професійної освіти високоякісних знань, формування професійних компетентностей і розвитку фахових важливих якостей.

Висновки. Доведено, що моделювання змісту дисциплін професійної освіти відбувається відповідно до соціального замовлення суспільства шляхом вирішення освітніх і виробничих завдань, що сприяє випереджальній практиці впровадження в діяльність закладів освіти новітніх методів навчання і виробництва, спрямованих на підвищення рівня професійної підготовки майбутніх фахівців.

Downloads

Опубліковано

18.02.2025

Номер

Розділ

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ