ОРІЄНТАЦІЙНО-УСТАНОВЧИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМУНІКАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ НА ЗАСАДАХ АКМЕ-ГЕРМЕНЕВТИЧНОГО ПІДХОДУ: МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242907Ключові слова:
музично - виконавська комунікативність, студенти факультетів мистецтв, орієнтаційно - установчий етап методики, акме - герменевтичний підхідАнотація
Статтю присвячено висвітленню дослідно-експериментальних заходів орієнтаційно-установчого етапу методики формування у студентів факультетів мистецтв музично-виконавської комунікативності на засадах акме-герменевтичного підходу.
Мета роботи – теоретично обґрунтувати та розкрити зміст методичного інструментарію, розробленого й упровадженого на орієнтаційно-установчому етапі методики формування в студентів факультетів мистецтв музично-виконавської комунікативності.
Методологія. Методологічне підґрунтя для розв’язання проблеми формування музично-виконавської комунікативності спирається на засади та принципи акме-герменевтичного підходу, що обумовило застосування теоретичних методів узагальнення, абстрагування, конкретизації, компаративного аналізу тощо, необхідних для герменевтичного осмислення проблематики дослідження.
Наукова новизна полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробленні комплексного методичного інструментарію для орієнтаційно-установчого етапу експериментальної методики на засадах акме-герменевтичного підходу.
Висновки. Зроблено висновки про те, що на підставі проведеного компаративного аналізу отриманих статистичних даних під час контрольного та формувального експериментів щодо сформованості мотиваційно-інформаційного структурного компонента на І орієнтаційно-установчому етапі спостерігається впевнений підйом висхідної динаміки статистичних результатів щодо сформованості мотиваційно-інформаційного компонента в експериментальних групах на професійному (високому) та достатньому (середньому) рівнях співставно із відповідними статистичними результатами на цих рівнях в контрольних групах.
Закцентовано увагу на тому, що основу методичного інструментарію, застосованого на орієнтаційно-установчому етапі розробленої методики складають методи мотивації мистецького навчання, інтегровані зі словесними, інтерактивними, ігровими методами, методами навчальних дискусій тощо.
Після успішного упровадження й перевірки ефективності методичного інструментарію, змодельованого для І орієнтаційно-установчого етапу, подальшого вивчення набувають питання розроблення методичного інструментарію для наступних етапів експериментальної методики формування музично-виконавської комунікативності на засадах акме-герменевтичного підходу.