ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СТУДЕНТІВ ЯК КРИТЕРІЙ ОСВОЄННЯ СПОРТИВНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ В КОМПЛЕКСНОМУ ПІДХОДІ ДО ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Василь Пеньковець Доцент кафедри спорту, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-2798-2302
  • Олена Максименко Кандидат педагогічних наук, доцент, учений секретар, Державний університет інфраструктури та технологій
  • Дмитро Пеньковець Аспірант, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0003-0088-6924

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.242908

Ключові слова:

система тестування, об’єктивне оцінювання, база даних, тестовий контроль, програмне забезпечення, інформаційна культура, інформаційні технології

Анотація

Актуальність статті зумовлена формуванням інформаційної культури та грамотності студенті, що розширює вплив на молодь засобів масової інформації й обумовлюється необхідністю особистісно-орієнтованого підходу до розвитку критичного мислення студентів, становленню захисного механізму до значного впливу засобів масової інформації. Без глибокого і всебічного оволодіння обсягами і потоками інформації, які весь час зростають, соціальний розвиток суспільства неможливий.

Мета роботи. Проаналізувати зміст інформаційної культури як важливого аспекту вищої освіти для студентів факультету фізичного виховання.

Наукова новизна. Полягає у вдосконаленні методології і стратегії відбору змісту, методів і організаційних форм навчання й виховання, що відповідають завданням розвитку майбутнього вчителя в умовах інформаційного суспільства.

Висновки: спортивним педагогам важливо застосовувати ІТ у професійній діяль­ності, оскільки це оптимізує навчально-виховний процес, раціоналізує роботу викладача, прискорює обробку різних даних, створює умови для розробки програм фізичного виховання та навчально-тренувального процесу.

Більшість випускників не готові до застосування ІТ у майбутній професійній діяльності, оскільки в навчальних планах закладів вищої освіти, зокрема факультету фізичного виховання відсутні курси, які б готували до такої діяльності.

Оволодіння інформаційною культурою передбачає пошук, аналіз, генералізацію інформації, навички роботи з посібником, підручником та іншими джерелами інформації.

Надалі слід об’єднати ресурси закладів вищої освіти із профілю фізичного виховання і спорту на предмет створення єдиної електронної бази даних із метою подальшої інтеграції до освітніх європейських вимог.

Downloads

Опубліковано

18.02.2025

Номер

Розділ

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ