МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242910Ключові слова:
змішане навчання, дистанційне навчання, методи навчання, проєктАнотація
У статті проаналізовано стан вищої освіти, яка стрімко прямує в напрямку змішаного навчання. Виявлено, що змішана модель навчання – це модель використання розподілених інформаційно-освітніх ресурсів в стаціонарному навчанні із застосуванням елементів дистанційного навчання. Досліджено можливості вивчення технічних предметів в умовах змішаного навчання. Особливу увагу приділено реалізації проектної методики на заняттях з курсу «Технологічний практикум». Розглядаючи переваги та ризики, з якими можна зіткнутися при змішаній формі навчаннями, ми розкрили потенціал проектної методики навчання при вивченні дисциплін технічного спрямування в умовах змішаного навчання та особливості виконання проектів на різних етапах проектування. Окреслено створення умов для ефективного проходження навчального процесу з використанням спеціалізованих програмних засобів для засвоєння теоретичних знань та практичних умінь.
Мета роботи – аналіз переваг та недоліків змішаної моделі навчання та можливості ефективного застосування її для вивчення предметів технічного спрямування.
Методологія. Систематизація та вивчення наукових публікацій, аналіз наукової та навчальної літератури, інтернет-джерел, розкриття основних дефініцій проблеми, що вивчається, узагальнення та висновки.
Наукова новизна. Полягає у винайденні протиріч, які утворилися на сучасному етапі існування освіти, що ускладнює комунікацію між ланками навчального процесу.
Висновки. Змішана форма навчання в сучасних реаліях може бути ефективною та нести в собі великий потенціал при вивченні навчальних курсів технічного спрямування, саме тому ми розглядаємо її, як модель для всебічного розвитку студентів, яка підвищує рівень самостійності, дозволяє закладати більше інформації в певні курси та розвивати здатність до самоосвіти.