ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РЕГІОНАЛЬНИХ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВИХ ПАЛАТ

Автор(и)

  • Олексій Торубара Доктор педагогічних наук, професор, директор ННІ професійної освіти та технологій, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0001-8350-7883
  • Павло Завацький Аспірант кафедри професійної освіти та безпеки життєдіяльності, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0009-0006-3303-8365

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.242911

Ключові слова:

інформаційні технології, освітня діяльність, бізнес - структури, торгово - промислова палата, мережева інтеграція

Анотація

У статті визначено сутність проблем використання інформаційних технологій в освітній діяльності регіональних торгово-промислових палат; розглянуто особливості пріоритетних зон застосування інформаційних технологій в освітній діяльності бізнес-структур. Охарактеризовано практичний досвід здійснення освітньої діяльності регіональними торгово-промисловими палатами України. У статті підкреслено важливість визначення нових тенденцій та перспектив використання інформаційних технологій в освітній діяльності регіональних торгово-промислових палат.

Мета статті – проаналізувати теоретико-практичні основи використання інформа­ційних технологій в освітній діяльності регіональних торгово-промислових палат.

Методологія. Методологія нашого дослідження ґрунтується на використанні комплексу загальнонаукових методів, які забезпечують інтегративний підхід щодо аналізу використання інформаційних технологій в освітній діяльності та узагальнення досвіду створення ефективних ділових подій в інформатизації бізнесу щодо підвищення кваліфікації фахівців.

Наукова новизна полягає у комплексному підході до використання глобального інформаційно-комунікативного простору в інтеграції освіти і бізнесу, визначенні перспектив та інноваційних алгоритмів електронної культури в діяльності регіональних торгово-промислових палат, які виступаючи в ролі бізнес-асоціацій, зможуть зайняти активну позицію посередника між бізнесом і освітою та сприяти розвитку освітньої, економічної та ділової атмосфери в Україні.

Висновки. Для підвищення якості освітнього процесу інформаційні технології відкривають нові можливості та, за відповідних умов, значно підвищують мотивацію до навчання. Інформаційні технології в освітній діяльності є важливим етапом розвитку сучас­ного бізнесу. Ведення підприємницької діяльності вимагає від керівників бізнес-структур бути освіченими та кваліфікованими. Відповідно освітня діяльність торгово-промислових палат з використанням інформаційних технологій є невід’ємною частиною розвитку бізнесу. В ході аналізу діяльності регіональних торгово-промислових палат визначені основні напрямки освітньої діяльності: учбові заняття з метою отримання практичного досвіду; інтер­активні тренінги з питань управління підприємством; тренінги та вебінари з різно­манітних тем; бізнес-бранчі; участь у нетворкінгах для обміну досвідом; консультаційний супровід компаній; підвищення кваліфікації спеціалістів та керівництва; навчання підприємців-початківців у досвідчених бізнесменів. Подальший розвиток інформа­ційних технологій в освітній діяльності передбачає деякі ключові виклики: «цифровий розрив», захист даних, перевантаження інформацією.

Downloads

Опубліковано

18.02.2025

Номер

Розділ

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ