ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РЕГІОНАЛЬНИХ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВИХ ПАЛАТ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242911Ключові слова:
інформаційні технології, освітня діяльність, бізнес - структури, торгово - промислова палата, мережева інтеграціяАнотація
У статті визначено сутність проблем використання інформаційних технологій в освітній діяльності регіональних торгово-промислових палат; розглянуто особливості пріоритетних зон застосування інформаційних технологій в освітній діяльності бізнес-структур. Охарактеризовано практичний досвід здійснення освітньої діяльності регіональними торгово-промисловими палатами України. У статті підкреслено важливість визначення нових тенденцій та перспектив використання інформаційних технологій в освітній діяльності регіональних торгово-промислових палат.
Мета статті – проаналізувати теоретико-практичні основи використання інформаційних технологій в освітній діяльності регіональних торгово-промислових палат.
Методологія. Методологія нашого дослідження ґрунтується на використанні комплексу загальнонаукових методів, які забезпечують інтегративний підхід щодо аналізу використання інформаційних технологій в освітній діяльності та узагальнення досвіду створення ефективних ділових подій в інформатизації бізнесу щодо підвищення кваліфікації фахівців.
Наукова новизна полягає у комплексному підході до використання глобального інформаційно-комунікативного простору в інтеграції освіти і бізнесу, визначенні перспектив та інноваційних алгоритмів електронної культури в діяльності регіональних торгово-промислових палат, які виступаючи в ролі бізнес-асоціацій, зможуть зайняти активну позицію посередника між бізнесом і освітою та сприяти розвитку освітньої, економічної та ділової атмосфери в Україні.
Висновки. Для підвищення якості освітнього процесу інформаційні технології відкривають нові можливості та, за відповідних умов, значно підвищують мотивацію до навчання. Інформаційні технології в освітній діяльності є важливим етапом розвитку сучасного бізнесу. Ведення підприємницької діяльності вимагає від керівників бізнес-структур бути освіченими та кваліфікованими. Відповідно освітня діяльність торгово-промислових палат з використанням інформаційних технологій є невід’ємною частиною розвитку бізнесу. В ході аналізу діяльності регіональних торгово-промислових палат визначені основні напрямки освітньої діяльності: учбові заняття з метою отримання практичного досвіду; інтерактивні тренінги з питань управління підприємством; тренінги та вебінари з різноманітних тем; бізнес-бранчі; участь у нетворкінгах для обміну досвідом; консультаційний супровід компаній; підвищення кваліфікації спеціалістів та керівництва; навчання підприємців-початківців у досвідчених бізнесменів. Подальший розвиток інформаційних технологій в освітній діяльності передбачає деякі ключові виклики: «цифровий розрив», захист даних, перевантаження інформацією.