ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242914Ключові слова:
цифрові технології, майбутній учитель технологій, удосконалення цифрової підготовки, напрями та заходи цифровізації освітнього процесу, переваги та проблеми цифровізації освітиАнотація
Цифрові технології постійно розвиваються, з’являються нові інструменти та платформи. Озброєння вчителів навичками навчання та адаптації до цих змін гарантує, що вони зможуть постійно вдосконалювати свої методи викладання. Володіння цифровими технологіями дозволяє вчителям бути обізнаними з новітніми освітніми практиками і ресурсами, що дозволяє створити більш динамічне та ефективне освітнє середовище.
Мета роботи – визначити напрями та їх зміст щодо вдосконалення процесу підготовки майбутніх учителів технологій до використання цифрових технологій у освітньому процесі.
Методологія: аналіз психолого-педагогічної літератури з проблем підготовки учителів до використання цифрових технологій у навчанні; вивчення досвіду вітчизняних та зарубіжних науковців з цієї проблеми; систематизація та узагальнення теоретичних знань з проблеми дослідження; проведення експертного оцінювання з метою визначення ефективних заходів підготовки майбутніх учителів технологій до використання цифрових технологій у навчанні.
Наукова новизна, полягає в обґрунтуванні напрямків та відповідних заходів з вдосконалення підготовки майбутніх учителів технологій до використання цифрових технологій.
Висновки. Напрямки вдосконалення підготовки майбутніх учителів технологій до використання цифрових технологій: методичне забезпечення; матеріально-технічне забезпечення; педагогічні кадри; науково-методична робота; міжнародне співробітництво. Визначені пріоритетні заходи ключовим з яких є розроблення та впровадження методичних рекомендацій щодо використання цифрових технологій у навчанні майбутніх учителів технологій; оснащення педагогічних закладів освіти сучасною комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням; підготовка та перепідготовка викладачів педагогічних закладів освіти з питань використання цифрових технологій у навчанні.