КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ЗАПОРУКА РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Наталія Кушнарьова Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри технологічної освіти та інформатики, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-7588-7967

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.242918

Ключові слова:

графічні редактори, компетентність, креативність, інформаційні технології, комп’ютерна графіка

Анотація

У статті розглянуто роль комп’ютерної графіки у навчальному процесі як інстру­менту розвитку креативності майбутніх учителів технологій. Зазначено, що використання графічних редакторів сприяє формуванню творчих навичок, інноваційного мислення та вмінню реалізовувати креативні ідеї в практичній діяльності.

Растрові та векторні графічні редактори, що дозволяють створювати графічні зображення, розглядаються як потужний засіб для розвитку креативності майбутніх учителів технологій. Вони надають можливість експериментувати з колірними моделями та режимами, композицією та графічним поданням інформації, що сприяє розвитку інноваційного та креативного мислення.

У статті також проаналізовано значення графічних редакторів у навчальному процесі, їх роль у розвитку креативності і важливість для підготовки сучасних спеціалістів. Описано інтеграцію комп’ютерної графіки в освітній процес, що впливає на розвиток креативності майбутніх учителів технологій. Стаття підкреслює важливість поєднання педагогічних і технічних знань із креативним підходом для забезпечення успішної професійної діяльності майбутніх учителів технологій.

Мета дослідження полягає у визначенні ролі комп’ютерної графіки у навчальному процесі у контексті формування та розвитку креативності майбутніх учителів технологій.

Методологія дослідження включає педагогічні концепції систематичного дослід­ження впливу комп’ютерної графіки на розвиток креативності майбутніх учителів техно­логій та забезпечення впровадження результатів у педагогічну практику.

Наукова новизна полягає у виявленні педагогічних умов, які сприяють ефективному використанню комп’ютерної графіки для розвитку креативності майбутніх учителів техно­логій; розробці методичних підходів до інтеграції комп’ютерної графіки у навчальний процес, спрямованих на формування творчого підходу до вирішення освітніх та технічних завдань.

Downloads

Опубліковано

18.02.2025

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА