ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВОКАЛУ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Се Сяонань Аспірант кафедри комп’ютерних технологій, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0002-6677-0724

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.242929

Ключові слова:

формування готовності, майбутні викладачі вокалу, цифрові технології, підготовка до професійної діяльності

Анотація

Мета статті. Визначення методичних підходів до формування готовності майбутніх викладачів вокального мистецтва до використання цифрових технологій у професійній діяльності.

Методологія. У дослідженні для визначення стану проблеми та шляхів її подолання проведено аналіз наукових-методичних джерел. За допомогою методів порівняння і узагальнення визначено ключові методичні підходи для вивчення цифрових технологій, які необхідно використовувати у процесі підготовки майбутніх викладачів вокалу.

Наукова новизна. Систематизовано та охарактеризовано методичні підходи, які забезпечують реалізацію завдання фахової підготовки майбутніх викладачів вокалу до використання цифрових технологій.

Висновки. Сучасний стан підготовки майбутніх викладачів вокалу до використання цифрових засобів потребує якісного оновлення. Основою для реалізації даного завдання є визначення дидактичних підходів до формування змісту та організаційно-методичного забезпечення системи підготовки майбутніх викладачів вокалу до фахового використання цифрових технологій. Синергія представлених у дослідженні методичних підходів поєднує технологічні та педагогічні методи підготовки викладачів вокалу, що в свою чергу забезпечує можливість розвитку готовності майбутніх фахівців вокального мистецтва до професійного використання цифрових технологій.

Downloads

Опубліковано

18.02.2025

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА