ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАГІСТРАНТІВ У МЕЖАХ КУРСУ «ІНОЗЕМНА МОВА (АНГЛІЙСЬКА)»
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.253226Ключові слова:
самостійна робота, магістранти - журналісти, дистанційне навчання, інформаційно - комунікаційні технологіїАнотація
У статті висвітлюється проблема організації та проведення самостійної роботи магістрантів-журналістів під час вивчення курсу «Іноземна мова (англійська)». Акцентується важливість самостійної роботи здобувачів вищої освіти як одного з основних інструментів для удосконалення рівня володіння іноземною мовою, розглядаються виклики, що виникають в процесі організації самостійної роботи в межах курсу, описано види та форми самостійної роботи з урахуванням їх ефективності та спираючись на специфіку дистанційного навчання. Крім того, окреслено шляхи використання сучасних інтернет технологій задля оптимізації освітнього процесу.
Мета роботи. Спираючись на теоретичний та практичний досвід, проаналізувати форми організації самостійної роботи та виокремити найбільш ефективні з них для студентів ЗВО другого (магістерського рівня) у межах курсу «Іноземна мова (англійська)» у процесі дистанційного навчання.
Методологія. Використано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а саме: аналіз та узагальнення педагогічних та методичних джерел, що стосуються проблеми організації самостійної роботи студентів, спостереження за виконанням самостійної діяльності студентами, систематизація та узагальнення отриманих данних.
Наукова новизна. Вперше зроблено спробу охарактеризувати особливості організації самостійної роботи магістрів журналістики в межах практичного курсу з іноземної мови, проаналізовано види та форми самостійної роботи з точки зору їх ефективності.
Висновки. У межах дослідження наголошується на необхідності вдосконалення організації самостійної роботи в процесі вивчення іноземної мови, описані труднощі та, в результаті аналіза теоретичних досліджень та емпіричних напрацювань, запропоновані шляхи їх подолання. Виокремлені ефективні форми проведення самостійної діяльності здобувачів магістерського рівня із застосуванням можливостей мережі Інтернет в умовах дистанційного навчання у ЗВО. Перспективи подальших досліджень вбачаються в розробці більш ефективних завдань для організації самостійної роботи та в аналізі ролі вчителя.