УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВОЛЕЙБОЛІСТІВ НА ЕТАПІ ПОЧАТКОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.253112Ключові слова:
волейбол, гравці, початкова підготовкаАнотація
В статті представлено результати дослідження з розробки та впровадження методики розвитку рухових якостей дітей 10-12 років під час занять волейболом на етапі початкової підготовки.
Мета роботи – удосконалення навчально-тренувального процесу волейболістів на етапі початкової підготовки.
Для досягнення поставленої мети передбачається вирішити такі завдання: 1. Визначити особливості організації та проведення навчально-тренувального процесу з волейболу на етапі початкової підготовки. 2. Дослідити рівень технічної та рухливої підготовленості дітей експериментальної та контрольної групи. 3. Розробити та експериментально перевірити ефективність застосування методики розвитку рухових якостей дітей
10-12 років під час занять волейболом на етапі початкової підготовки.
Методологія Дослідження проводилось у 2023-2024 роках у Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка на кафедрі спорту та на базі Чернігівської обласної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи. У дослідженні брали участь 28 дітей, які протягом одного навчального року займалися волейболом 3 рази на тиждень по дві години. У навчально-тренувальних процес було впроваджено методику розвитку рухових якостей під час занять волейболом. Діти експериментальної групи займалися за розробленою нами методикою розвитку рухових якостей з урахуванням результатів попереднього тестування та з використанням сенсорного обладнання, а діти в контрольній групі тренувалися за загальноприйнятою методикою.
Наукова новизна удосконалено методику розвитку рухових якостей волейболістів 10-12 років на етапі початкової підготовки.
Висновки Доведено ефективність впровадження експериментальної методики у навчально-тренувальний процес волейболістів. Отримано значне підвищення рівня розвитку рухових якостей за всіма контрольними тестами у учнів експериментальної групи.