ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ТЕНДЕНЦІЯХ СЬОГОДЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.253323Ключові слова:
практична підготовка, цифрові технології, система підготовки, фахівці цифрових технологійАнотація
Мета статті – розгляд практичних засобів і їх використання у процесі підготовки фахівців цифрових технологій у реаліях сучасної інформаційної безпеки.
Методологія. У дослідженні застосовано системний і проблемний підходи, а також загальнонаукові методи аналізу, синтезу і порівняння. Це визначає основні вимоги до практичних навичок фахівця у галузі кібербезпеки.
Наукова новизна. У статті подано і проаналізовано основні методи практичної підготовки фахівців цифрових технологій у галузі створення захищених мереж.
Основною метою процесу підготовки фахівців цифрових технологій є не лише теоретичні матеріали і рівень їх засвоєння фахівцем, а й основні практичні навички і вміння їх застосовувати у подальшій реалізації себе як фахівця, педагога і можливості навчати інших. Особливості практичного навчання у сучасному світі, де цифрові технології оточують нас у всіх аспектах нашого життя, є актуальним викликом сьогодення, що активно змінюється і пристосування педагогів до викликів сучасних тенденцій підготовки вимагає від них іти в ногу з темпом розвитку сучасних технологій, які розвиваються дуже стрімко. Запропоновані методи практичного навчання є лише частиною можливостей використання підготовки фахівців, як основа для формування змісту і організації діяльності здобувачів, які хочуть стати фахівцями з кібербезпеки і бути практичними педагогами. Основні аспекти підготовки і класифікація практичних навичок майбутніх фахівців є умовною класифікацією і може бути, як основним так і ознайомлювальним матеріалом для періодизації вивчених навичок та вмінь, які формуються у здобувачів різних рівнів освіти та слухачів різних курсів для здобуття нових знань
Висновки. Запропоновані і порівнянні методи практичного навчання є лише частковим охопленням навичок і створення практичної складової навчання майбутніх фахівців цифрових технологій. Ефективність кожного методу практичного навчання аналізується та є взаємозалежними із багатьма методами теоретичного навчання в освітньому процесі майбутніх фахівців.