СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА КУРСУ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.253221Ключові слова:
писемне мовлення англійською мовою, майбутній учитель англійської мови, процесуальний підхід, жанровий підхід навчанні англійського писемного мовленняАнотація
Мета. У контексті глобальної інформатизації, коли володіння вміннями англійського писемного мовлення (зокрема, електронного листування, взаємодії у соціальних мережах, участі у професійних спільнотах) стає невід’ємною складовою професійної компетентності у більшості сфер діяльності, зростає значущість навчання писемного мовлення англійською мовою в освітньому процесі. У відповідь на ці виклики було розроблено методичний курс «Сучасні підходи до навчання писемного мовлення англійською мовою». Отже, метою статті є обґрунтування змісту та структури цього курсу для майбутніх учителів англійської мови, що передбачає подальший розвиток їхньої професійної методичної компетентності.
Методологія. Методи дослідження включали: аналіз наукової літератури для визначення понятійно-категоріального апарату; аналіз навчально-методичної й інструктивно-нормативної документації з метою обґрунтування актуальності розробки курсу, вивчення досвіду навчання англійського писемного мовлення у світі та в Україні.
Наукова новизна. У статті пропонується власне бачення змісту та структури курсу «Сучасні підходи до навчання писемного мовлення англійською мовою», націленого на підготовку майбутніх учителів організовувати навчальний процес з навчання писемного мовлення.
Висновки. У статті були розглянуті поняття «компетентність у письмі», «процесуальний підхід», «жанровий підхід», аргументована актуальність розробки курсу «Сучасні підходи до навчання писемного мовлення англійською мовою», розглянута його структура та зміст, який включає три змістові модулі: теоретичні передумови навчання писемного мовлення на занятті з англійської мови; навчання письма та писемного мовлення; контроль, аналіз та узагальнення навчальних досягнень учнів у писемному мовленні, а також запропоновані критерії оцінювання навчальних досягнень студентів.