ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОГО ЗОШИТА ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Н. М. Дрозденко Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0003-2374-8110

Ключові слова:

робочий зошит, дистанційне навчання, навчальний процес у вищій школі, самостійна робота

Анотація

У статті розкриваються особливості використання електронного робочого зошита при вивченні спецдисциплін в умовах змішаної і дистанційної освіти студентів у закладах вищої освіти з урахуванням сучасних вимог та умов навчання, методи його застосування в навчальній діяльності як ефективний елемент в системі освітнього середовища.

Обґрунтовується методика застосування інноваційних технологій у навчальному процесі як засіб підвищення інтересу до самостійного опрацювання змістового модуля навчальної дисципліни «Проектування і розрахунок автотракторних підприємств».

Мета роботи: обґрунтувати актуальність та ефективність використання електронного робочого зошита під час вивчення навчальної дисципліни «Проектування і розрахунок автотракторних підприємств» в умовах дистанційного навчання.

Методологія: під час дослідження було здійснено структурний аналіз наукової, психолого-педагогічної та методичної літератури й Internet-ресурсів із означеної проблеми та практичне використання запропонованої методики під час вивчення дисципліни «Проектування і розрахунок автотракторних підприємств» для студентів технологічного факультету Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка.

Наукова новизна полягає у запровадженні методики використання електронного робочого зошита при вивченні змістового модуля навчальної дисципліни з метою оптимізації процесу дистанційного навчання та використання інноваційних технологій навчання у вищій школі.

Висновки. Отже, для стимулювання інтересу студентів під час вивчення спецдисциплін необхідною передумовою є використання сучасних інноваційних технік та технологій, за рахунок яких досягається мета забезпечення ефективності навчального процесу в умовах дистанційної освіти. Однією з таких, на нашу думку, є застосування електронного робочого зошита для виконання лабораторних робіт із зазначеної навчальної дисципліни.

Біографія автора

Н. М. Дрозденко, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

Кандидат педагогічних наук, старший викладач
кафедри загальнотехнічних дисциплін та креслення
Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
(Чернігів, Україна)

Посилання

Veremchuk, A. (2013). Problemy` i perspekty`vy` dy`stancijnogo navchannya u VNZ [Problems and prospects of distance learning in higher education]. Zbirny`k naukovy`x pracz` Umans`kogo derzhavnogo pedagogichnogo universy`tetu. Problemy` pidgotovky` suchasnogo vchy`telya. – Collection the scientific works of Uman State Pedagogical University. Problems of modern teacher training. Uman, Ukraine: Vyd-vo FOP Zhovty`j O.O., 7, 319-325.

Zakon Ukrayiny` «Pro vy`shhu osvitu» vid 01.07.2014 [Law of Ukraine «On Higher Education»]. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (01.07.2014).

Majorova, I. G. (2012). Vy`kory`stannya robochy`x zoshy`tiv yak zasobu pidvy`shhennya efekty`vnosti profesijnoyi pidgotovky` : Metod. Rekomendaciyi [Using workbooks as a means of improving the effectiveness of training :Guidelines]. Donetsk, Ukraine: IPO IPP UMO.

Downloads

Опубліковано

11.03.2024