ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН СЕРВІСУ WORDWALL У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МААЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242716Ключові слова:
дистанційне навчання, синхронний режим, онлайн сервіси, онлайн платформа Wordwall, майбутні вчителі іноземної мови, заклад вищої освітиАнотація
У сучасних умовах виникає нагальна потреба вдосконалення процесу отримання вищої освіти дистанційно. Один із шляхів оптимізації освітнього процесу полягає в раціональному використанні онлайн сервісів із урахуванням цілей навчання, умов організації дистанційного навчання та можливостей онлайн ресурсів.
Мета статті. Визначити шляхи використання онлайн сервісів, зокрема, платформи Wordwall у процесі дистанційного навчання майбутніх учителів іноземних мов в синхронному режимі.
Методологія. Використано низку теоретичних методів дослідження, а саме: аналіз, узагальнення, систематизація та моделювання процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у межах практичного курсу з іноземної мови.
Наукова новизна. Представлена спроба окреслити та охарактеризувати шляхи використання онлайн сервісу Wordwall у межах практичного курсу з іноземної мови в умовах дистанційного навчання в синхронному режимі у закладах вищої освіти.
Висновки. У межах нашого дослідження виокремлено два пріоритетні шляхи використання онлайн сервісу Wordwall, а саме: використання вправ для формування у студентів окремих складових іншомовної комунікативної компетентності (репродуктивних лексичних і граматичних навичок, умінь говоріння) та створення студентами власних вправ для формування низки вмінь методичної компетентності (комунікативно-навчальних, комунікативно-організаційних, конструктивно-технологічних, інформаційно-технологічних, гностичних, оцінювально-аналітичних і рефлексивних умінь).