ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН СЕРВІСУ WORDWALL У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МААЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Ольга Бирюк Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземної філології та освітніх технологій, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-4951-5465
  • Тетяна Стеченко Кандидат педагогічних наук, доцент, декан філологічного факультету, доцент кафедри іноземної філології та освітніх технологій, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-5672-3457

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.242716

Ключові слова:

дистанційне навчання, синхронний режим, онлайн сервіси, онлайн платформа Wordwall, майбутні вчителі іноземної мови, заклад вищої освіти

Анотація

У сучасних умовах виникає нагальна потреба вдосконалення процесу отримання вищої освіти дистанційно. Один із шляхів оптимізації освітнього процесу полягає в раціональному використанні онлайн сервісів із урахуванням цілей навчання, умов організації дистанційного навчання та можливостей онлайн ресурсів.

Мета статті. Визначити шляхи використання онлайн сервісів, зокрема, платформи Wordwall у процесі дистанційного навчання майбутніх учителів іноземних мов в синхронному режимі.

Методологія. Використано низку теоретичних методів дослідження, а саме: аналіз, узагальнення, систематизація та моделювання процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у межах практичного курсу з іноземної мови.

Наукова новизна. Представлена спроба окреслити та охарактеризувати шляхи використання онлайн сервісу Wordwall у межах практичного курсу з іноземної мови в умовах дистанційного навчання в синхронному режимі у закладах вищої освіти.

Висновки. У межах нашого дослідження виокремлено два пріоритетні шляхи вико­ристання онлайн сервісу Wordwall, а саме: використання вправ для формування у студентів окремих складових іншомовної комунікативної компетентності (репродуктивних лексичних і граматичних навичок, умінь говоріння) та створення студентами власних вправ для формування низки вмінь методичної компетентності (комунікативно-навчальних, комунікативно-організаційних, конструктивно-технологічних, інформаційно-технологічних, гностичних, оцінювально-аналітичних і рефлексивних умінь).

Downloads

Опубліковано

16.09.2024

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ УЧИТЕЛІВ І ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ