ІНТЕГРАЦІЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.253130Ключові слова:
мобільні додатки, освітній процес, системний підхідАнотація
У статті розглядаються можливість застосування системного підходу до інтеграції мобільних додатків в освітній процес ЗЗСО. Що дозволяє забезпечити не тільки більш ефективне засвоєння програмового матеріалу, систематизацію самостійної роботи та підвищення якості контролю, але і забезпечити індивідуальний підхід, персоналізувати освітній процес.
Мета. Обґрунтувати можливість системного підходу до процесу інтеграції мобільних додатків в освітній процес ЗЗСО.
Методологія. Методологічною основою є окремі ідеї теорії функціональних систем, системного підходу та теорії управління. Для досягнення мети застосовувалися методи аналізу та узагальнення інформації науково-методичних джерел.
Наукова новизна. Узагальнено інформацію щодо використання мобільних додатків в сучасній системі освіти. Доповнено відомості про можливість розробки спеціальних мобільних додатків та їх інтеграції в освітній процес.
Висновки. Зважаючи на технологічні можливості та сучасні запити освітнього процесу можливим є створення мобільного додатку який буде охоплювати не окремі складові процесу фізичного виховання або контролювати окремі фізіологічні показники, а забезпечить системний підхід до всього процесу та слугуватиме доповненням цілісного процесу фізичного виховання дозволяючи диференціювати та індивідуалізувати його.