ІНТЕГРАЦІЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Автор(и)

  • Сергій Багінський Аспірант кафедри педагогіки, психології та методики фізичного виховання, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
  • Ольга Багінська Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спорту, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-2856-8701

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.253130

Ключові слова:

мобільні додатки, освітній процес, системний підхід

Анотація

У статті розглядаються можливість застосування системного підходу до інтеграції мобільних додатків в освітній процес ЗЗСО. Що дозволяє забезпечити не тільки більш ефек­тивне засвоєння програмового матеріалу, систематизацію самостійної роботи та підви­щення якості контролю, але і забезпечити індивідуальний підхід, персоналізувати освітній процес.

Мета. Обґрунтувати можливість системного підходу до процесу інтеграції мобільних додатків в освітній процес ЗЗСО.

Методологія. Методологічною основою є окремі ідеї теорії функціональних систем, системного підходу та теорії управління. Для досягнення мети застосовувалися методи аналізу та узагальнення інформації науково-методичних джерел.

Наукова новизна. Узагальнено інформацію щодо використання мобільних додатків в сучасній системі освіти. Доповнено відомості про можливість розробки спеціальних мобільних додатків та їх інтеграції в освітній процес.

Висновки. Зважаючи на технологічні можливості та сучасні запити освітнього процесу можливим є створення мобільного додатку який буде охоплювати не окремі складові процесу фізичного виховання або контролювати окремі фізіологічні показники, а забезпе­чить системний підхід до всього процесу та слугуватиме доповненням цілісного процесу фізичного виховання дозволяючи диференціювати та індивідуалізувати його.

Downloads

Опубліковано

24.07.2025

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ