ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.253132Ключові слова:
здобувач вищої освіти, заклад вищої освіти, управлінських компе¬тенцій, інформаційних технологій, практико - орієнтований підхідАнотація
У статті досліджено інтерактивна інформаційно-педагогічна технологія з використанням системи дистанційного навчання, яка заснована на залученні студентів до управлінської діяльності, що задіює в освітньому процесі механізми демократизації та інклюзії, що сприяє розвитку в студентських та магістерських групах. Запропонована інформаційно-педагогічна технологія дозволяє надати підготовці студентів та магістрантів практико-орієнтованого характеру вже на першому курсі їх навчання в університеті.
Актуальність цієї проблеми зумовлена переходом національної економіки на інноваційний шлях розвитку та затребуваністю у зв'язку з цим фахівців, які мають як систему професійних знань, так і здатність успішно вирішувати практичні та теоретичні завдання на своїх робочих місцях, у тому числі, з використанням сучасних інформаційних технологій.
Мета статті: обґрунтування та апробування практико-орієнтованої інтерактивної інформаційно-педагогічної технології, спрямованої на формування та розвиток управлінських компетенцій студентів та магістрантів, які навчаються за напрямом «Фізична культура і спорт».
Методологія. Для досягнення поставленої мети були використані методи аналізу та порівняння вже існуючих підходів до вирішення проблеми, а як основний метод був застосований загальнонауковий системний підхід, основою якого є розгляд суб'єктів та об'єктів освітньої діяльності у вищому навчальному закладі як елементів управлінської системи.
Наукова новизна полягає у розроблені інтерактивної інформаційно-педагогічна технології з використанням системи дистанційного навчання Мoodle, заснована на залученні студентів до управлінської діяльності, що задіює в освітньому процесі механізми демократизації та інклюзії, що сприяє розвитку в студентських та магістерських групах.
Висновки. Пропонована технологія дозволяє організувати управлінську практику студентів та магістрантів безпосередньо на заняттях у вузі. Таким чином, вже на перших стадіях навчання в університеті реалізується практико-орієнтований підхід, спрямований на формування та розвиток у студентів та магістрантів управлінських та цифрових компетенцій, затребуваних у сучасній економіці та суспільстві.