ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МЕДИЧНІЙ ТЕРМІНОЛОГІЇ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-ІНОЗЕМЦІВ

Автор(и)

  • Н. О. Авраменко Комунальний вищий навчальний заклад Вінницька академія неперервної освіти https://orcid.org/0000-0003-1241-0261

Ключові слова:

інноваційні методи, майбутні лікарі-іноземці, професійна термінологія, «перевернуте навчання», сторітелінг

Анотація

Метою роботи є проведення діагностики аналізованого процесу, а також виявлення й наукового обґрунтування доцільності використання інноваційних методів у процесі навчання професійній термінології майбутніх лікарів-іноземців в медичних закладах вищої освіти. Довести, що інноваційні методи мають властивість цілісно відображати підготовку і діалогічну культуру майбутнього лікаря-іноземця в їхньому моральному, культурному, дидактичному й інших проявах.

Методологія. Для реалізації вище зазначеної мети використано такі методи навчання: перевернуте навчання, гра-квест, сторітелінг («storytelling»), метод «прес», мозковий штурм, технологія «вибери позицію», ділові й рольові ігри, створення дискусій, метод проектів, мереживна пилка, майндмепінг. Усі згадані інноваційні методи спрямовані на розвиток культури спілкування майбутнього лікаря-іноземця, який володіє креативним та аксіологічним потенціалом, технологіями творчого саморозвитку, самовдосконалення, самоактуалізації.

Наукова новизна використання інноваційних методів навчання в процесі підготовки майбутніх лікарів-іноземців до оволодіння професійною термінологією – сприяє ефектив-ному застосуванню принципу доступності й наочності, а також сприяє навчальній активності майбутніх лікарів-іноземців.

Висновки. Інноваційні методи навчання створюють сукупний ефект, який виявляється в тому, що на тлі програмного засвоєння знань формуються вміння співпрацювати, продуктивність яких уможливлює зміну стратегії взаємодії, залучення майбутніх лікарів-іноземців до навчальної взаємодії з характером групової взаємодії, зміну стилю спілкування, усвідомлення бар’єрів спілкування, виконання комунікативних завдань, гуманізацію, для якої характерне сприйняття інших людей, забезпечує повноту та адекватність спілкування в різних ситуаціях.

Біографія автора

Н. О. Авраменко, Комунальний вищий навчальний заклад Вінницька академія неперервної освіти

ResearcherID E-9502-2019
Кандидат педагогічних наук, викладач,
Комунальний вищий навчальний заклад
Вінницька академія неперервної освіти
(Вінниця, Україна)

Посилання

Aleksyuk, A. M. (1998). Pedahohika vyshchoyi osvity Ukrayiny. Istoriya. Teoriya. [Pedagogy of Higher Education in Ukraine. History. Theory]. Kyiv, Ukraine: Lybidʹ.

Polat, E. S., Bukharkina, M. Y., Moiseeva, M. V., and Petrov, A. E. (2002). Novye pedagogicheskiye i informatsionnyye tekhnologii v sisteme obrazovaniya. [New pedagogical and information technologies in the education system]. Moscow, Russia: Akademy.

Buzan, T. (2005). The memory book: how to remember anything you want. London: Pearson Education.

Downloads

Опубліковано

06.03.2024