ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЇ У СФЕРІ STEM-ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242603Ключові слова:
STEM-освіта, проєктна технологія, проєктна діяльність, майбутній вчитель технологій, методика трудового навчання та технологій, проєктуванняАнотація
У статті наголошується на важливості сучасної підготовки вчителів технологій до ефективного впровадження STEM-освіти, підкреслюється її роль у розвитку ключових компетентностей і підготовці учнів до викликів сучасного світу. Визначається роль вчителя технологій в реалізації завдань STEM-освіти та необхідність їх фахової підготовки з акцентом на використання проєктних технологій для підвищення ефективності навчального процесу.
Мета. Здійснити аналіз особливостей підготовки майбутніх учителів технологій до використання проєктних технологій у сфері STEM-освіті.
Методологія. Використано теоретичні методи, такі як аналіз науково-педагогічних джерел, систематизація і узагальнення даних.
Наукова новизна. Розкрити аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до реалізації завдань STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти на основі використання проєктних технологій, пов’язаних із організацією навчального проєктування учнів та постановкою і вирішенням задач в межах педагогічного проєктування.
Висновки. У роботі розглянута специфіка реалізації завдань STEM-освіти вчителями трудового навчання та технологій, виявляється необхідність удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій з метою уможливлення впровадження ними елементів STEM-освіти на уроках трудового навчання та технологій, розглянуто особливості використання ними проєктної технології навчання для ефективної реалізація STEM-проєктів.