ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ УРОКІВ ВОКАЛУ ТА ТАНЦЮ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ КНР: ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ГНУЧКОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.242629Ключові слова:
КНР, концепція гнучкого навчання, початкова школа, навчання вокалу та танцямАнотація
У зв'язку з конфліктом, що розпочався 24 лютого 2022 року між Україною та росією, для України стає все більш актуальним вивчення інноваційних підходів у сфері освіти, які можуть сприяти пом'якшенню впливу кризи, зокрема на систему початкової освіти. Один із таких підходів – концепція гнучкого навчання, яка підкреслює адаптивність, креативність та стійкість освітньої системи у зустрічі з викликами. Метою даної статті є розгляд особливостей сприйняття концепції гнучкого навчання в Китайській Народній Республіці та її застосування для задоволення освітніх потреб в Україні під час і після війни. Через призму організації уроків танців (як альтернативи уроків з фізичної культури) та навчання вокалу (як частини музичної освіти) у початкових школах Китаю, ця стаття спрямована на висвітлення того, як такі практики можуть використовуватися для освітньої системи України. Методологія дослідження, використана у цій статті, базується на традиційних підходах у галузі порівняльної педагогіки, включаючи спостереження, огляд літератури, аналіз нормативно-правової бази та використання відкритих джерел інформації. Наукова новизна дослідження полягає у вивченні потенційної доцільності реалізації в Україні концепції гнучкого навчання у китайському розумінні, яка ґрунтується на наявних ресурсах закладу освіти та надає вчителям більшу автономію у виборі та структуруванні навчальних програм у межах предметів. Академічна свобода, яка надається вчителям, разом з неупередженим аналізом та оцінкою наявних ресурсів адміністрацією навчальних закладів, є ефективним інструментом освіти. Такий підхід може сприяти підвищенню якості освітнього процесу в Україні, особливо у складних періодах війни та після Перемоги. Висновки: на тлі триваючої війни з росією, дослідження Україною концепції гнучкого навчання в початкових школах інших країн, зокрема Китаю, є надзвичайно важливим. Вивчаючи міжнародний досвід і найкращі практики, Україна може розробити інноваційні стратегії для подолання викликів, спричинених кризою, і побудови більш стійкої системи освіти на майбутнє.