ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ЄС З ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Світлана Щербина Кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри історії України, археології та краєзнавства, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0002-3983-8148

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.242815

Ключові слова:

дистанційна освіта, інформаційно - комунікаційні технології, освітні практики ЄС, Україна, воєнний стан

Анотація

Мета роботи. Проаналізувати європейський досвід організації дистанційного навчання, визначити актуальні для української освіти моделі дистанційного освітнього процесу.

Методологічну основу дослідження становлять загальнонаукові і конкретно-історичні принципи і методи, які добиралися відповідно до поставленої мети. Також були використані загальнонаукові методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення.

Новизна дослідження полягає у аналізі актуальної проблеми, яка має теоретичну і практичну значущість для організації вітчизняного освітнього процесу. У роботі розглянуто європейські практики дистанційної освіти, залучення найкращих елементів яких дозволить урізноманітнити і збагатити навчання під час війни.

Висновки. Забезпечення високих освітніх стандартів за будь-яких умов є основним завданням вітчизняної вищої освіти. Використовуючи європейський досвід розвитку дистанційного навчання, можна окреслити подальші перспективи вдосконалення організації освітнього процесу в Україні. Імплементація практичного інструментарію, освітніх платформ та інформаційно-комунікаційних технологій, напрацьованих у країнах Європейського Союзу, допоможе модернізувати процес викладання і навчання в умовах карантинних обмежень і у воєнний час.

Downloads

Опубліковано

09.01.2025

Номер

Розділ

РОЗВИТОК ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОГО ПОСТУПУ УКРАЇНИ