ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ» В РЕЖИМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Світлана Караулова Доктор наук з фізичного виховання і спорту, професор, професор кафедри фізичної культури і спорту, Запорізький національний університет https://orcid.org/0000-0003-1582-2368
  • Валерія Тищенко Доктор наук з фізичного виховання і спорту, професор, професор кафедри теорії та методики фізичної культури і спорту, Запорізький національний університет https://orcid.org/0000-0002-9540-9612
  • Анастасія Симонік Кандидат біологічних наук, доцент кафедри фізичної культури і спорту, Запорізький національний університет https://orcid.org/0000-0001-8574-8744
  • Тетяна Воронкова Викладачка кафедри фізичної культури і спорту, Запорізький національний університет https://orcid.org/0009-0009-9904-6378

DOI:

https://doi.org/10.58407/visnik.253138

Ключові слова:

професійні компетентності, здобувачі, фізична культура і спорт, управління

Анотація

У статті досліджено педагогічний потенціал освітнього компоненту циклу профе­сійної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Фізична культура і спорт» в умовах дистанційного навчання. Розглянуто вплив дистанційної форми навчання на якість підготовки здобувачів освіти. Визначено, що формування спеціальних управлінських компетентностей здобувачів закладів вищої освіти у сфері фізичної культури і спорту є наразі досить актуальним питанням.

Мета дослідження: формування у здобувачів освіти професійних компетентностей під час вивчення навчальної дисципліни «Теорія управління у фізичній культурі і спорті» в режимі дистанційного навчання.

Розкрито структуру і тематичне наповнення змістових модулів дисципліни, форм поточного та підсумкового контролю, інтерактивних методів навчання. Окреслено форми і методи навчальної діяльності, спрямовані на професійне становлення майбутніх здобувачів. Результати опитування щодо визначення ефективності методики викладання навчального освітнього компоненту у дистанційному форматі та рівня освоєння теоретичного мате­ріалу і практичних навичок здобувачів дозволили констатувати, що від 87 % до 100 % респондентів визначили про сформованість професійних компетентностей, що надасть їм змогу після завершення освітньої програми успішно реалізувати отримані знання та профе­сійні навички в педагогічній діяльності та наданні послуг у сфері фізичної культури і спорту.

Downloads

Опубліковано

24.07.2025

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ