ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ» В РЕЖИМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.253138Ключові слова:
професійні компетентності, здобувачі, фізична культура і спорт, управлінняАнотація
У статті досліджено педагогічний потенціал освітнього компоненту циклу професійної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Фізична культура і спорт» в умовах дистанційного навчання. Розглянуто вплив дистанційної форми навчання на якість підготовки здобувачів освіти. Визначено, що формування спеціальних управлінських компетентностей здобувачів закладів вищої освіти у сфері фізичної культури і спорту є наразі досить актуальним питанням.
Мета дослідження: формування у здобувачів освіти професійних компетентностей під час вивчення навчальної дисципліни «Теорія управління у фізичній культурі і спорті» в режимі дистанційного навчання.
Розкрито структуру і тематичне наповнення змістових модулів дисципліни, форм поточного та підсумкового контролю, інтерактивних методів навчання. Окреслено форми і методи навчальної діяльності, спрямовані на професійне становлення майбутніх здобувачів. Результати опитування щодо визначення ефективності методики викладання навчального освітнього компоненту у дистанційному форматі та рівня освоєння теоретичного матеріалу і практичних навичок здобувачів дозволили констатувати, що від 87 % до 100 % респондентів визначили про сформованість професійних компетентностей, що надасть їм змогу після завершення освітньої програми успішно реалізувати отримані знання та професійні навички в педагогічній діяльності та наданні послуг у сфері фізичної культури і спорту.