МЕТОДИ І ЗАСОБИ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗПТО
DOI:
https://doi.org/10.58407/visnik.253316Ключові слова:
електронне навчання, професійна підготовка, майбутні викладачі ЗПТО, інформаційно - комунікаційні технології, цифрові платформи, інтерактивні методи, засоби електронного навчанняАнотація
Мета роботи. Метою цього дослідження є аналіз методів і засобів електронного навчання у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО).
Методологія. Дослідження базується на використанні методів аналізу наукової літератури, а також узагальненні практичного досвіду впровадження електронного навчання у професійну підготовку майбутніх викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО).
Наукова новизна. Наукова новизна роботи полягає у систематизації та узагальненні сучасних методів і засобів електронного навчання у професійній підготовці майбутніх викладачів професійно-технічної освіти (ЗПТО).
Висновки. У статті розглянуто ключові методи та засоби електронного навчання, що сприяють підвищенню ефективності професійної підготовки майбутніх викладачів закладів професійно-технічної освіти. Застосування цифрових технологій в освітньому процесі дозволяє не лише модернізувати зміст освіти, а й створює умови для формування цифрової компетентності, розвитку самостійності, критичного мислення та комунікативних навичок здобувачів освіти.
Сучасні освітні платформи, відеолекції, інтерактивні курси та засоби тестування значно покращують якість освітнього процесу та адаптують його до потреб студентів. Інтеграція методів електронного навчання у професійну освіту підвищує її ефективність, гнучкість і доступність, що є важливою складовою підготовки конкурентоздатних фахівців у сучасному інформаційному суспільстві.
Особливої уваги потребує систематичне підвищення кваліфікації викладачів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій, а також розробка методичних рекомендацій для впровадження електронного навчання в професійну підготовку майбутніх викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО).
Таким чином, ефективна інтеграція електронного навчання у професійну підготовку майбутніх викладачів закладів професійно-технічної освіти є необхідною умовою для підготовки конкурентоспроможних, інноваційно мислячих та педагогічно грамотних фахівців.