МАТЕМАТИЧНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ СЕРВІСУ CLASSTIME

Автор(и)

Ключові слова:

інформаційні технології, платформа, тести, завдання, діагностика рівня засвоєння знань, індивідуальна освітня траєкторія

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність підвищення якості математичної підготовки студентів економічного профілю закладів фахової передвищої освіти. На основі аналізу наукових досліджень визначено, що застосування сучасних інформаційних та педагогічних технологій дає змогу покращити рівень знань з математики. Розглянуто можливості ресурсу Classtime для автоматизації процесу створення тематичних тестових завдань, оцінки та діагностики рівня засвоєння знань здобувачів освіти, аналізу та корекції освітнього прогресу як усіх студентів академічної групи, так і кожного з них зокрема. Зазначено, що результати тестування можуть бути покладені в основу вибору індивідуальних і групових форм навчальної діяльності. Виокремлено переваги використання платформи Classtime в освітньому процесі для викладачів і студентів.
Метою дослідження є аналіз можливостей і переваг використання в освітньому процесі Інтернет-ресурсу Classtime для підвищення рівня знань з математики здобувачів освіти економічного профілю закладів фахової передвищої освіти.
Методологія дослідження ґрунтується на використанні традиційних методів дослідження – аналізу, синтезу та узагальнення – з метою вивчення стану та рівня розробленості проблеми покращення якості математичної підготовки студентів економічного профілю закладів фахової передвищої освіти та формулювання висновків щодо ефективності використання платформи Classtime.
Наукова новизна. Обґрунтування методичних основ створення тематичних тестів для побудови індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти у процесі математичної підготовки засобами сервісу Classtime.
Висновки. Використання платформи Classtime дозволяє викладачу суттєво зменшити витрати часу на створення та перевірку завдань; зосередити більшу увагу на побудові індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти у процесі вивчення математики; ефективно спланувати роботу щодо ліквідації прогалин у знаннях здобувачів освіти з конкретної теми. Таким чином, застосування інформаційних технологій сприяє підвищенню якості математичної підготовки студентів закладів фахової передвищої освіти. Перспективи подальших досліджень вбачаються у вдосконаленні методичного та дидактичного забезпечення використання сучасних інформаційних ресурсів у процесі вивчення математики.

Біографії авторів

Н. В. Бахмат, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

ResearcherID R-2499-2018,
Scopus-Author ID 57200174193
Доктор педагогічних наук, професор,
професор кафедри теорії та методик початкової освіти,
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
(Кам’янець-Подільський, Україна)

Л. М. Сидорук, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Аспірантка кафедри педагогіки та управління навчальним закладом,
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка,
викладач математики кафедри інформаційної діяльності,
документознавства і фундаментальних дисциплін,
Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж
(Кам’янець-Подільський, Україна)

Посилання

Sydoruk L. (2020). The use of the Classtime platform in the context of inclusion. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/339082153_THE_USE_OF_THE_CLASSTIME_PLATFORM_IN_THE_CONTEXT_OF_INCLUSION

Baklanova M. L., Tryus Yu. V. (2003) Problemy vyvchennya matematychnykh dystsyplin u koledzhakh ta shlyakhy yikh podolannya na osnovi NIT [Problems of studying mathematical disciplines in colleges and ways to overcome them on the NIT basis]. Kompyuterno-oriyentovni systemy navchannya : zb. nauk. prats' – Computer-based learning systems: Coll. Science. works, 6, 118-137.

Deyaki pytannya provedennya v 2021 rotsi zovnishn'oho nezalezhnoho otsinyuvannya rezul'tativ navchannya, zdobutykh na osnovi povnoyi zahal'noyi seredn'oyi osvity: nakaz M-va osvity i nauky Ukrayiny vid 09.07.2019 r. № 945 [Some issues of conducting in 2021 an external independent evaluation of learning outcomes obtained on the basis of complete general secondary education: the order of the Ministry of Education and Science of Ukraine from 09.07.2019 № 945]. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ z0850-19#Text.

Dystantsiyne navchannya: praktychni porady. Classtime blog [Distance learning: practical tips. Classtime blog]. Retrieved from https://www.classtime.com/blog/dystantsiyne-navchannya-praktychni-porady/?fbclid=IwAR0B1Xv_7kskIVeCfhHn5x7akokVcg3jK3Bk_iEG80PRR2xqL9XkBCnN7Ac.

Ofitsiynyy sayt Ukrayins'koho tsentru otsinyuvannya yakosti osvity. Ofitsiyni zvity [Official site of the Ukrainian Center for Educational Quality Assessment. Official reports.]. Retrieved from https://testportal.gov.ua/ofzvit/.

Pro zatverdzhennya Poryadku provedennya derzhavnoyi pidsumkovoyi atestaciyi: nakaz M-va osvity` i nauky` Ukrayiny` vid 07.12.2018 r. № 1369 [About the statement of the Order of carrying out the state final certification: the order of the Ministry of Education and Science of Ukraine from 12/07/2018 № 1369]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-poryadku-provedennya-derzhavnoyi-pidsumkovoyi-atestaciyi-1369.

Robota nad pomylkamy – naskilky chasomistka zadacha? Spilnota Classtime v Ukrayini [Working on mistakes – how time-consuming is the task? Classtime community in Ukraine]. Retrieved from https://www.facebook.com/groups/ classtimeua/ permalink/1014944418843979/.

Rozlucz`ka G.M., Mulesa O.Yu., Kindyux T.S., Bilany`ch Ye.V. (2020). Vykorystannya servisu Classtime v osnovnij shkoli dlya kontrolyu uspishnosti uchniv z matematyky [Using the Classtime service in basic school to monitor student achievement in mathematics]. Retrieved from http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/22/part_2/15.pdf.

Spil'nota Classtime v Ukrayini [Classtime community in Ukraine]. Retrieved from https://www.facebook.com/ watch/?ref=saved&v=1065124337193909.

Downloads

Опубліковано

01.05.2023